TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
|
3-2-2012 10:14:20
Wij trouwen ergens "in het midden" tussen onze thuisgemeentes. Dat is voor iedereen een eindje rijden (ook 45-60min, we spreken over dezelfde locaties hier :-) ), maar we wilden ergens wel een evenwicht vinden, niet dat de helft van de mensen 1u moet rijden en de rest 5 à 10 minuten. Je zal altijd gasten hebben die wat langer moeten rijden, maar dat wil nog niet zeggen dat die als eerste weg zullen zijn. ;-) Wie wil komen, komt ; wie laat wil blijven feesten, zal dat zeker niet laten. Misschien een lijst met hotels laten circuleren voor zij die willen blijven logeren?
|
|
Jamba
22-9-2012
|
3-2-2012 10:14:47
als je de E40 neemt is landen maar 5km, een uurtje van Antwerpen en een 40lin vanuit brussel
|
|
Gitte
14-4-2012
|
3-2-2012 10:31:16
Mijn aanstaande is van West-Vlaanderen, ik ben van Limburg en we wonen tegen Brussel. Maar ons feest vindt plaats tegen Antwerpen. Bijna iedereen moet een uur of langer rijden, alleen voor de gasten uit het Brusselse is het een dik half uur à 40 minuten. Ik heb een deal met een hotel in de buurt voor kamers aan een voordeeltarief, maar heb al gehoord dat de jongere generatie gewoon naar huis zal rijden. Als we zelf naar een feest moeten, is het voor ons ook meestal een uur of meer rijden. Dat heeft ons nog nooit tegengehouden om lang te blijven feesten.
|
|
Ilse
30-6-2012
|
3-2-2012 10:44:34
Hey Michèle,
Wij zijn ook bij een hotel in de buurt gaan informeren naar een voordeeltarief met mogelijkheid tot late lunch. De gegevens van dit hotel hebben wij in onze "save-the-date" verstuurd aan de genodigden en ondertussen zijn er al 8 kamers geboekt!
|
|
veronique
30-6-2012
|
3-2-2012 10:49:40
kan je mss een bus inleggen, moest het grootste gedeelte van ongeveer dezelfde plaats komen, dan mogen ze zelfs ook iets drinken. wij hebben ook al voor diegene die van ver komen (anderhalf uur rijden) de kamers gereserveerd.
|
|
Chantal
16-6-2012
|
3-2-2012 10:51:38
Hoi
Aangezien ik zelf van Nederland afkomstig ben, zal het voor de Nederlandse bende soms meer dan 2 uur rijden zijn om tot bij ons te geraken. Alle Nederlandse gasten hebben al wel aangegeven te willen blijven slapen in het hotel dat bij onze feestzaal hoort...dus voor hen zijn al heel wat kamers gereserveerd. Maar ook voor diegene die maar een halfuurtje van onze feestzaal wonen hebben ook al gezegd dat ze blijven slapen (zodat ze kunnen drinken/aan niets moeten denken/en 's morgens gewoon nog mee kunnen proeven van de na-trouw-sfeer). Anderen zullen mogelijk inderdaad eerder doorgaan omdat ze misschien nog een stukje moeten rijden..
Maar diegene die er echt graag willen bijzijn die blijven sowieso, of ze nu ver moeten rijden of niet. Er zullen er altijd zijn die vroeg doorgaan, maar laat dat jullie geluk absoluut niet verpesten! Op het trouwfeest van mijn schoonzus stonden we tegen een uur of 4 nog met een 15-tal mensen op de dansvloer en dat was eigenlijk het tofste/grappigste moment van heel hun trouw (echt gegierd van het lachen). Dus de zaal hoeft niet stampvol te zitten om het leuk te maken!
Dus als dat jullie droomfeestzaal is...ga er voor zou ik zeggen!
Lieve groetjes
Chantal
|
|
Tabita
22-9-2012
|
3-2-2012 12:53:14
Hey Michèle,
Onze feestzaal ligt op een 30min rijden van bij ons...
Heel mijn familie (behalve de ouders) komen uit Limburg, zij moeten een uur en 10 minuten rijden. Mijn vriend zijn familie komt deels van Vlaams Brabant... ook zij gaan ongeveer een uur moeten rijden.
Maar wij vonden de feestzaal echt wel goed, en het was daar een stuk goedkoper dan in andere feestzalen... Dus we zullen wel zien wie er moeite gaat doen om er bij te zijn...
We hebben wel op onze huwelijkssite een paar hotels in de buurt gezet...
Groetjes Tabita
|
|
Stéphanie
1-6-2013
|
3-2-2012 17:15:53
Dat zou ik me niet aantrekken meisje Bij ons is de feestzaal ook ver rijden en er komen zelfs gasten uit onze buurlanden om mee te vieren. Zij hebben reeds een kamer geboekt in de buurt van de feestzaal en zouden het feest voor geen geld van de wereld willen missen!!
Groetjes!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
3-2-2012 18:56:21
Hey, ik ben van Limburg en mijn verloofde is van Weelde, Turnhout. Wij hebben gekozen voor een feestzaal in Limburg nl. Alken. Voor mijn familie/vrienden is dit ongeveer 25-30min rijden, voor de vrienden en familie van Jonathan is het een uur rijden. En toch maken ze er geen problemen van, ik snap wel dat ze eerder door zouden gaan aangezien ze wat verder moeten rijden om thuis te raken, maar dat vinden we persoonlijk niet echt een probleem. Wij voelden ons heel goed bij deze feestzaal en dat is tenslotte ook wel heel belangrijk!
Groetjes Alessia
|
|
Sarah
19-5-2012
|
3-2-2012 19:41:41
Ik zou hier ook niet teveel rekening mee houden hoor. Ik ben van Hasselt, mijn vriend van Mechelen. We wonen regio Mechelen en trouwen voor de kerk in Leuven en het feest is in Massenhoven. Niemand doet hier moeilijk over hoor :-) Uiteindelijk moeten jullie kiezen! Bij zo'n gelegenheid is iedereen sowieso gelukkig voor jullie :-) Als je toch blijft twijfelen zou ik eens polsen naar de mening van enkele gasten van wie de mening er voor jou echt toe doet? Succes ermee!
|
|
Michèle
1-12-2012
|
3-2-2012 19:57:55
Jullie hebben inderdaad gelijk. Heb vandaag al eens rondgehoord en de reacties waren zoals jullie ook zeggen. Al trouwen we aan de zee (we zijn van Limburg...) dan nog zullen onze vrienden en familie erbij zijn. Dus we gaan er gewoon voor !
|
|
mia
|
28-5-2012 10:41:23
Hallo Michéle, Waar heb je een feestzaal gevonden in landen ?
|
|
Michèle
1-12-2012
|
15-6-2012 13:39:55
Wij geven ons feest in de Kapel van kleine Vorsen. Niet in Landen, maar in Gingelom eigenlijk.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|