TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
5-5-2012
|
3-2-2012 12:12:08
Hey hey ,
Geen ervaring maar we vonden het ook een super mooie zaal en we wilden daar ons feest geven. Maar we hebben dat vorig jaar in januari gevraagd en er was al geen plaats meer in 2012 voorjaar, Er was wel nog plaats voor 21juli en anders moest het winter 2012 worden of 2013... dus hebben we een andere zaal gekozen... Als je daar je feest wil geven zou ik zeggen vroeg genoeg boeken! Wel super mooie zaal!
groetjes!
|
|
Debbie
4-5-2013
|
3-2-2012 12:23:06
Bedankt Ellen,
ben daar gisteren langsgeweest en een optie genomen op 4/05/13, want de rest van mei en juni zat al helemaal vol!
Groetjes
|
|
joke
|
3-2-2012 14:19:30
hallo,als je er echt wil trouwen zou ik niet te lang twijfelen wij zijn een jaartje op voorhand geweest en hadden 2 opties genomen, de week erop kregen we al een mailtje dat er nog 2 koppels waren voor die zelfde data en dat we snel moesten beslissen veel succes
|
|
maika
3-8-2012
|
3-2-2012 15:44:54
Wij trouwen deze zomer in het vijverhof dus ik kan nog niet echt zeggen of het in orde is. Maar ik ben ervan overtuigd dat het in orde zal zijn. Het zijn hele vriendelijke mensen, als ik een vraagje heb, antwoorden ze direct.
Wij waren direct verkocht toen we de zaal gingen bezoeken Maar idd niet te lang wachten want het is zeer snel volboekt!
Groetjes
|
|
Debbie
4-5-2013
|
3-2-2012 15:47:14
Idd zeer vriendelijke mensen, direct respons via mail ook.
Maika, welke zaal hebben jullie?
|
|
maika
3-8-2012
|
3-2-2012 15:52:55
Wij hebben de grote zaal: Elzenbrouck
De kleine zaal is ook mooi aan de waterkant, maar ik vind dat er teveel pilaren staan :) En 's avonds zie je het uitzicht toch niet meer hé :)
|
|
Debbie
4-5-2013
|
3-2-2012 15:56:12
ja ik snap wat je bedoelt dat vond ik het enige minpunt, (wij hebben zaal waterkant)
maar zaal elzenbrouck is helaas veel te groot voor ons zodus.
toch ben ik helemaal verkocht aan het vijverhof :)!
wnr trouw je? nemen jullie ook de all-in menu tortelduif?
|
|
maika
3-8-2012
|
3-2-2012 16:03:37
Ja, ik was nog niet verloofd en wist al dat ik zeker eens een bezoekje wou brengen aan het vijverhof haha
En hopelijk hebben we alletwee mooi weer dat we op het water kunnen :)
3/08/2012 trouwen wij, Vandaag nog precies 6 maand!
We weten nog niet welke menu we nemen, maar zal waarschijnlijk all-in nachtegaal zijn
Gaan dan nog eens een afspraak maken om de gaan proeven en dan ons menu samensteken :)
|
|
Christ
|
3-2-2012 18:58:35
Als fotograaf ben ik al een paar keer in het Vijverhof in Wevelgem geweest. Wij zijn er ook al blijven eten daar we de reportage pas afsloten na de openingsdans. Ik moet zeggen dat het heel verzorgd en lekker was. De uitbaatster is een heel vriendelijke dame die ook op details let... Trouwkoppeltjes kunnen ook tijdens of net na de receptie een boottochtje maken op het water... Greetz, Christ Vilez www.huwelijksfotografie.info
|
|
Dorine
|
3-2-2012 21:19:19
Enkele bevindingen: subliem, excellent, fantastisch, verfijnd, .......kan wel blijven doorgaan. Het huwelijksfeest van ons dochter was daar, nu bijna vier jaar geleden. En geloof mij, het blijft hangen. Tot in de puntjes verzorgd, het onthaal, de hapjes, het menu, de drank. Zij kozen wel een DJ van buitenaf, kan dus helaas geen bevindingen geven over de huis-dj. Wij zijn met ons gezin ook blijven overnachten in het Bell-X hotel, super!! Kortom, zou zeggen, wacht niet te lang om een datum vast te leggen. Jullie gaan er geen spijt van hebben.
Groetjes
|
|
Dorine
7-7-2012
|
6-2-2012 9:58:15
Hallo, Ik was daar ooit voor een communiefeest en het was er heel heel goed, zowel qua omgeving, qua eten, qua bediening... super.
|
|
deddy
15-9-2012
|
7-2-2012 12:58:22
Wij trouwen in september in zaal Waterkant. We hebben geprobeerd contact te leggen met beide huisdj's. Maar eentje was echt onbeschoft, hij is zelfs niet langsgekomen of gebeld dat de afspraak niet kon doorgaan. 't Was snel gekozen voor ons. Of de DJ's goed zijn, valt dus nog af te wachten, maar we hebben er wel vertrouwen in.
|
|
charlotte
3-11-2018
|
4-3-2013 9:38:35
hallo
ook wij kozen voor de zaal waterkant. wij zijn met een 70 tal mensen dus die zaal zal ideaal zijn voor ons. wij hebben de dinner en dance formule genomen want daar zit de dj van hun ook al bij dus is zeker gemakkelijk moeten we al geen dj meer zoeken ook. wij trouwen op 23/08/13. de bazin is heel vriendelijk alsook het personeel maar over de dj weet ik nog niks.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|