Terug naar overzicht
Hey Silke, Super dat je trouwkleed binnen is! Het mijne was vorige week ook binnen :-)Ik wilde ook graag nog enkele kilo's kwijtgeraken en ben er tot nu toe nog maar in geslaagd om 2kg kwijt te geraken :-s Dus ik zal ze ook niet allemaal kwijtgeraken denk ik...Wij gaan starten met de uitnodigingen rond te brengen eind februari...We hadden een afspraak met onze pastoor deze week, maar die is niet doorgegaan onze pastoor heeft blijkbaar problemen met zijn ogen ( loslating van netvlies en ontsteking??) Hij zal ons opbellen om een nieuwe afspraak te maken, dus dit is ook nog een item wat we moeten doen,...Ik ga eens de dame opbellen van onze huwelijkskaars hoe ver zij zit, ik zou ze ook graag thuis hebben, dan staat dat ook al terug klaar :-)Mijn eerste pas van mijn trouwkleed is half februari dus dat nadert ook :-) Volgende week proefkapsel...Jaja het komt dichterbij! groetjes en nog veel succes met de voorberreidingen!!
Anders moet je vragen of je eind deze maand mag langsgaan voor de 1e pas? Dn kan je nog wat afvallen en heb je nog 2 maand om ervoor te zorgen dat je kleedje in orde is...