Terug naar overzicht
daar heb ik eigenlijk nog niets eens over nagedacht. zou daar dan ook een specifieke regeling voor zijn?maakt mij eigenlijk niet uit hoe ze de zaal binnengaan, als ze er maar allemaal zijn als ik met mijn papa binnenkom :o)
Ik wil ook door mijn papa weggegeven worden in het gemeentehuis. Ik weet niet of het helemaal juist is, maar wij gaan het waarschijnlijk als volgt doen : - Eerst de mensen die niet tot de suite behoren (als die komen opdagen)- Dan onze getuigen met hun partner (mijn broer met zijn vriendin en de kameraad van mijn toekomstige met zijn vriendin)- Dan mijn moeder met de vriend van mijn schoonmoeder- Dan mijn verloofde met zijn moeder- En als laatste ik met mijn papa
en de papa kei fier dat hij mij mag weggeven (we trouwen niet voor de kerk he)
Héj!Er is maar 1 regel: genieten !Bij ons gaan we ook niet echt in suite-etiquette binnen, maar ik vind dat iedereen op zijn gemak moet zijn, en desnoods gaan ze met 4 naast elkaar binnen.Mijn vader geeft mij ook weg, dus als iedereen klaar zit zijn jullie de laatste die binnenkomen.Ik denk dat de vrouw links naast haar 'toekomstige' man moet zitten, maar dat zul je snel merken, als je ziet waar jouw vriend zit :)Ik vind dat persoonlijk niet echt belangrijk of u schoonvader met uw moeder loopt of hoe geld die regel, ik vind het belangrijk dat iedereen zit voor jullie binnenkomen en dan rechtstaat als jullie er zijn.Véél succesCaroline
Leuk dit onderwerp te vinden.Ik ben de laatste paar dagen aan het twijfelen of ik aan mijn papa vraag of hij mij weggeeft of dat ik samen met mijn verloofde binnenga.Bij ons zijn er wel gescheiden koppels( mijn papa is voor de 2de keer aan het scheiden en heeft een nieuwe vriendin) en ik heb mijn mama haar nieuwe man als mijn getuige gevraagd. Ik denk enkel dat ze dit in de schoonfamilie nogal raar gaan vinden vooral omdat we niet voor de kerk trouwen (tot groot ongeloof van de toekomstige schoonmam)Mijn papa zou dit denk ik wel super vinden aangezien ik echt zijn oogappeltje ben.