Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelschikkeing (eretafel)

3-2-2012 14:07:20
Hoi
hier zit ik beetje mee vast.

Ik heb dus mijn ouders, zijn ouders, mijn getuige, zijn getuige
Wie wordt eigelijk waar gezet? Ik wil het eigelijk doen gelijk het moet?

Zit ik links van mijn ventje of rechts van mijn ventje? Zit mijn papa naast mij en mijn mama naast hem of zit mijn mama over hem? Over ons wil ik alleszins onze 2 kids hebben. Hierbij denk ik dan dat het makkelijkste is dat dus mijn papa naast mij zit en mijn mama over hem zit, net hetzelfde bij mijn ventje maar dan zitten ze wel ver uit elkaar (t'is nogal een grote brede tafel ...)

Bon, suggesties steeds welkom of jullie eigen ervaringen enzo :-)

thanks!!!!

Serendipity
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 700

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik3-2-2012 14:46:56

Hey,

Als je echt tradioneel wil gaan zijn er natuurlijk enkele regels : De bruidegom links van de bruid. Naast de bruid zit de vader van de bruidegom, en naast hem de moeder van de bruid. De vader van de bruid zit ofwel tegenover de moeder van de bruid of naast haar. Naast de ouders van het bruidspaar, zitten aan beide kanten de getuigen.

Ikzelf hou hier geen enkele rekening mee. Onze ouders zullen zelf niet aan de eretafel zitten. Wij zetten onze broers en zussen + kids en onze getuigen aan de eretafel alsook nog een goede vriendin van mij.
Mijn ouders zullen aan een tafel met mijn tantes en nokels zitten en mijn schoonouders bij hun broers en zussen.

Doe gewoon wat jij het leukste vindt en waarbij de mensen zich het beste bij voelen.

Groetjes

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik4-2-2012 9:29:04

Ik zat links van mijn man, naast mij zat mijn papa en daarnaast mijn mama. Bij jan was het net omgekeerd. Dan hebben we de rest opgevuld met onze broers en grootouders...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...