Terug naar overzicht
Super!! Veel plezier ermee!
Zo tof!!Mag ik zo nieuwsgierig zijn en vragen of er geen fotoke beschikbaar is?groetjes
Na onze trouw zal ik hier wel een paar fotootjes plaatsen...mijn ventje zit hier ook af en toe op deze site te surfen vandaar :-))
Ahja, das dan niet zo'n goed ideeIk zal het zeker in de gaten houden.Groetjes
Oooh...Louboutins...kan niet anders dan geweldig zijn!!groetjes
Amai zalig! Proficiat :) Louboutins zijn ook mijn droomschoenen!!Mag ik vragen hoeveel je betaald hebt voor jouw paar?
oooh ik zou ook graag louboutins hebben voor mijn trouw en was ook van plan naar antwerpen te gaan .
@Sook : 1125€
Lees ik dat nou goed?
Hey,ik zag juist op FB dat je een vriendin bent van Sarah van moerkerke, ik was zo aan het kijken en dacht "waar heb ik die nu toch gezien?" en toen viel me in, ahn da is die geluksvogel met Louboutins.Groetjes Sarah S.
Hihi ja je leest het goed. Louboutins he Ik heb 2 droom paren van Christian Louboutin: Pigalle en Décolté, deze zijn rond de 450 euro... Maar dan nog kan ik het niet over mn hart krijgen om ze te kopen, vind het ZOveel geld! :-o Misschien zijn ze binnen een jaar of 10 wel van mij Maar voor onze trouw denk ik dat ik voor iets goedkopers ga. Heb een mooi paar op het oog van Rainbow Collection.
Amai...shame on me maar ik wist niet eens dat zulke dure schoenen bestaan Wel leuk als je zulke juweeltjes aan je voeten kan hebben!
Bruidjes, genen paniek.... de meeste onder jullie zijn ook prille twintigers...dan kon ik mij dat ook zelf niet permitteren zonder hulp van mama en papa :-) Dus ooit zal jullie droom ook wel uitkomen :-))))))))))))