Terug naar overzicht
Sofie Ik ben ook nog op zoek naar een gastenboek, huwelijkskaars en enveloppendoos. Zou je me willen zeggen waar je dit alles hebt gevonden, ellen
Hey Sofie...Tof om te weten dat er nog een bruidje op 21 juli trouwt!Je zit zeker op schema volgens mij. Wij gaan dit weekend voor de bloemen kijken,de uitnodigingen afwerken,...Wij mogen pas in maart bij de pastoor en naar de feestzaal. Groetjes Anneken
hey sofie wij trouwen een weekske later wat hebben wij al eschrapt vd lijst-fotograaf-dj-trouwkleed, schoenen, lingerie, sierraden,...-bruidskindje (das da van ons zelf ;-) )-bloemen-zaal-catering-ceremonie plaats-gemeentehuis gereserveerdnog doen-vrijzinnige viering in elkaar steken-uitnodigingen maken en versturen-getuigen vragen-kostuum van man en onze stan-definitieve keuze vd menu-versieringen (balonnen)-tafelschikking-playlist
@ ellen: ik heb alles gekocht bij miekado in Torhout. Op de website kan je veel voorbeeldjes zien. Ze hebben alles wat je op t internet kan vinden, maar bij hen kan je het zelf eerst eens bekijken. Is toch heel wat anders dan op foto's.@ ann: mooie trouwdatum. Die datum kunnen onze toekomstige mannen zeker niet vergeten hé. Nationale feestdag = trouwverjaardag :).vele groetjes xxx
Inderdaad,vergeten is nogal moeilijk hé. En mijn toekomstig schoonbroer is ook nog eens jarig die dag dus altijd dubbel feest.
Hey!waar heb je de glazen gekocht?Groetjes!
onze gastenboek en bijpassende evenlopdoos komt uit de avamooi en niet duur
Hallo Hanne. De champagneglazen komen ook van bij Miekado. www.miekado.be. Veel keuze en echt niet duur. groetjes