Nu Online
Momenteel zijn er 322 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

door de sneeuw

3-2-2012 21:29:38
Hoi allemaal,

vandaag stond er op onze planning om naar Almere te gaan, Danta's import.
Wij zijn wel van Antwerpen, dus moeten normaal gezien 1,5 uurtje rijden hiervoor.
We zijn dan ook nog ff doorgereden voor andere winkels naar Amsterdam.

Het was echt de moeite waard!
Veel vriendelijke degelijke info gekregen.

Maar toen we buiten kwamen lag daar dus ineens al 4 cm sneeuw hé, terwijl het heel zachtjes aan het sneeuwen was toen we binnengingen.

Uiteindelijk hebben we meer dan 3u onderweg geweest om thuis te geraken.
Maar ook al wist mijn ventje dat het ging sneeuwen, heeft hij het speciaal voor mij gedaan.
We hadden deze dag gepland op voorhand en hij is zelfstandige, dus een vrije dag is ni simpel!
Dus moesten het wel doen.

Love him so!

xxx

Sophie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 704

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik3-2-2012 22:48:31

Wel lief van je ventje dat hij speciaal voor jou de winterse wegen trotseerde!
Super hoor!

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik3-2-2012 23:03:17

so romantic!!! Ik heb drie uur in die stomme sneeuw gezeten om thuis te raken op een bus van de lijn en ik wist zelfs niet dat een bus zo traag KON :-) super dat je er geraakt bent in ieder geval ik vrees dat mijn afspraak morgen in t water gaat vallen... nu ja in de sneeuw dan...

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik4-2-2012 9:07:27

@ Sanne: waarom gaat je afspraak in de sneeuw gaat vallen?

Ik weet niet van waar je bent, maar hier bij ons heeft het niet bijgesneeuwd, en op de hoofdwegen hebben ze gestrooid.
De kleine straatjes niet natuurlijk.
Maar de weg lag er hier best deftig bij eigenlijke.
Ik weet ook niet voor wat je ging, maar als je er echt op gebrand bent en het ni te ver is zou ik zeggen ga wat vroeger door en geniet!

xxx

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-2-2012 11:29:23

Ik heb deze week mijn pakketje van Dante's ontvangen met oa gastenboek :-), on-line besteld dus...
Was de winkel de moeite??

groetjes!

kim
7-7-2012
 Meld misbruik4-2-2012 16:25:06

Wij hebben 2 weken geleden ook ons pakketje van Dante's ontvangen :-)
Wensdoosje & schattige bellenblazers voor de kids.
Gaan er ook nog onze bedankjes bestellen, dus zoals Sandra hierboven vraagt: is de winkel de moeite ? Want dan rijden we ook wel eens door naar Amsterdam ;-)

Winterse groetjes :-)

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik4-2-2012 18:58:40

Hoi,

ja ik vond het echt wel de moeite!
Wij hadden online al de loper gezien die je kan laten bedrukken, super mooi, maar eigenlijk niet zo sterk om in gras te leggen bv.
Dat kan je ook pas voelen als je het ziet hé, op foto is da moeilijk.

Er is ook héél véél keuze uit alle artikelen.
Dus ja, het lijkt een kleine winkel, maar er staat véél binnen.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...