Terug naar overzicht
Wel lief van je ventje dat hij speciaal voor jou de winterse wegen trotseerde! Super hoor!
so romantic!!! Ik heb drie uur in die stomme sneeuw gezeten om thuis te raken op een bus van de lijn en ik wist zelfs niet dat een bus zo traag KON :-) super dat je er geraakt bent in ieder geval ik vrees dat mijn afspraak morgen in t water gaat vallen... nu ja in de sneeuw dan...
@ Sanne: waarom gaat je afspraak in de sneeuw gaat vallen?Ik weet niet van waar je bent, maar hier bij ons heeft het niet bijgesneeuwd, en op de hoofdwegen hebben ze gestrooid.De kleine straatjes niet natuurlijk.Maar de weg lag er hier best deftig bij eigenlijke.Ik weet ook niet voor wat je ging, maar als je er echt op gebrand bent en het ni te ver is zou ik zeggen ga wat vroeger door en geniet!xxx
Ik heb deze week mijn pakketje van Dante's ontvangen met oa gastenboek :-), on-line besteld dus...Was de winkel de moeite??groetjes!
Wij hebben 2 weken geleden ook ons pakketje van Dante's ontvangen :-)Wensdoosje & schattige bellenblazers voor de kids.Gaan er ook nog onze bedankjes bestellen, dus zoals Sandra hierboven vraagt: is de winkel de moeite ? Want dan rijden we ook wel eens door naar Amsterdam ;-)Winterse groetjes :-)
Hoi,ja ik vond het echt wel de moeite!Wij hadden online al de loper gezien die je kan laten bedrukken, super mooi, maar eigenlijk niet zo sterk om in gras te leggen bv.Dat kan je ook pas voelen als je het ziet hé, op foto is da moeilijk.Er is ook héél véél keuze uit alle artikelen.Dus ja, het lijkt een kleine winkel, maar er staat véél binnen.Groetjes