Terug naar overzicht
willenhof in Molenbeersel Oppenhof Kessenich`t raedmakers in Dilsen ontmoetingshuis in Voorshoven is niet echt maaseik-bree-Genk maar toch wel in de buurt he succes
kasteel wurfeld in maaseik heb er ooit nog gelogeerd mooie kamertjes we hebben er lekker geten hoe de trouwfeesten zijn weten we niet heel mooie tuin ookop internet stond nog 't koningshof in bree domein barrier houthalenAldeneikerhof maaseikhttp://www.trouweninderegio.be/feestzalen--maaseik-regi... hier staan er nog een heel deel op maar ken de streek niet dus ook niet in hoeverre dat op jullie baan ligt
Abdijhoeve - Houthalen Elysee - Genk Stiemerheide - Genk Rubenshof - Alken Barrier - Houthalen 't krekelhof - Kuringen Le mas - Zonhoven Aen't Venne - Maasmechelen Bevershof - Bilzen Feestzalen Lorka en Lork
Oei de lay-out is nie echt wat het moet zijn... Abdijhoeve - Houthalen; Elysee - Genk; Stiemerheide - Genk; Rubenshof - Alken; De Barrier - Houthalen; 't Krekelhof - Kuringen; Le mas - Zonhoven; Aen't Venne - Maasmechelen; Bevershof - Bilzen; Feestzalen Lorka en Lork
wij trouwen in kok o folie in lommel miss te ver?
Thanx allemaal. Heb al contact opgenomen met 't krekelhof, dennenhof en kasteel wurfeld (maar die laatste was wat te prijzig vonden wij). Vandaag zijn we gaan zien in Maaseik in de lotto dome. 't raedmakers hoor ik zowel goede als minder goede dingen over (zoals te weinig eten en zitplaatsen voorzien) dus daar wachten we nog even mee.
De elysee in Genk.Echt een aanrader. Hele mooie zalen, prijzen vallen goed mee en zeer vriendelijk daar! Ons trouwfeest gaat er door in september dus we zijn benieuwd :)
Hey Jan,Wij gaan ons feest houden in 't Raedmakers, niets dan positieve reacties die wij gehoord hebben .Zaal is groot genoeg voor 350 personen en je kan kiezen hoe je werkt enkel zitplaatsen of combi staan + zitplaatsen. Misschien als je werkt met deze combi en er zijn veel mensen die willen zitten en dat je het niet voorzien hebt dat er dan te weinig zitplaats is.Ik zou het zeker niet afschrijven, Walter is een vriendelijke man die u goede uitleg geeft!Groetjes
Hey Evy, Ik ken de juiste omstandigheden niet waardoor het is mis gegaan bij dat koppel.Wij zijn in de lotto dome in Maaseik gaan kijken en dit viel ook zeer in de smaak. Blijkbaar is het eten daar ook lekker, dus ik ben benieuwd :-)groeten Jan.