Terug naar overzicht
Dag Lien,Misschien eens een kijkje nemen op de website van de firma waar mij mee samenwerken voor onze 'lounge' deco: http://www.creative-solutions.be/ Zij hebben ervaring met thema feesten en tussen de foto's vind je misschien inspiratie.groetjes en succes!
Hey Lienwij trouwen ook in de grote zaal, de Centrale :-) Of nemen jullie de kleinere zaal beneden? Eerst wou ik ook heel graag wit-limoengroen combinatie maar we gaan nog eens goed nadenken. Heel vriendelijke mensen om mee samen te werken en het leuke eraan is dat werkelijk alles kan/mag. De gekste ideeën zijn realiseerbaar dankzij hun. Ze doen echt hun best! Veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes,Dorien
Amaaai de grote zaal? Irene zei me dat daar maar 12 feesten doorgaan op een heel jaar. Dan heb je misschien een grote groep? Wij nemen de kleine zaal. Had wel een beetje schrik dat dit 'te' klein zou zijn. voor het eten komt er 120 man en dan nog een 20tal mensen voor de receptie. Zij kon mij echter garanderen van niet. Onze ceremonie zal er ook doorgaan. En, hopend op goed weer, hopelijk buiten samen met receptie. Hebben jullie al een 'food-concept' gekozen? En ook eigen aanpassingen gedaan? Ben wel benieuwd naar jullie verhalen! Wij weten nog niet goed hoe we onze dag in gaan delen omdat we met dat drankenforfait zitten. Wanneer receptie, wanneer ceremonie enzovoort. Tips van jou zijn natuurlijk altijd welkom ;)
Wij hebben ook niet zo'n grote groep hoor maar waren meer gecharmeerd door de grote zaal. Ik hou van industriële gebouwen dus we gaan het gewoon indelen met doeken en voldoende inkleden. Wij hebben ongeveer 150personen maar wouden absoluut de grote zaal. Ceremonie doen we in een kapel dus niet ter plekke. Spijtig dat ze geen tuintje hebben, enkel dat wat nu aangelegd is. Food concept kiezen wij de bbq formule met scampi brochette en vispapillot dus niet gewoon worst&chipolata. Aparte receptie doen we niet omdat dit veel te duur is, dus we nodigen die mensen enkel uit op het dansfeest (voordeliger). De week na ons trouwt ook een koppel in de kleine badzaal, zijn vrienden van ons :-)
hallo, kan je me de contactgegevens doormailen?mvg ben
Ooh wij hebben ook de barbecue-formule en gaan deze wsl ook nog aanpassen. Moet je bijbetalen om die papillot te nemen ipv chipolata? En is dat veel meerprijs? Nemen jullie ook het dessertbuffet?? :) Idd het tuintje stelt niet veel voor. Denken er ook nog over na om een kapel te nemen voor ceremonie. Nemen jullie de huisdj? Hebben jullie daar al contact mee gehad? Ben benieuwd naar jullie verhalen - post je een verslagje na de trouw? :) |@ Ben: heb op je ander item gereageerd: je moet naar de website van taste catering gaan.
oke dank u wel. en succes met de zoektocht en met de trouw zelf natuurlijk