Nu Online
Momenteel zijn er 625 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kapper omgeving Mechelen Keerbergen?

22-6-2004 17:32:17
Hoi

ik ben op zoek naar een goeie en betrouwbare kapper in (de omgeving van) Mechelen, liefst iemand die ook aan huis komt.
Ik heb niet zo veel vertrouwen in het buurtkapsalon waar ik meestal ga...

Wie kan me helpen? alvast erg bedankt!

liesbet

18-12-2004
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 559

Joke
9-7-2005
 Meld misbruik30-6-2004 19:24:42

Je kan mss is langs het coloma instituut gaan, kappers school en laat je haar daar eens opsteken door een 7de jaar, zie dan of het mee valt, en vraag of die leerling of leerkraht op de dag van je huwelijk naar je thuis kan komen, coloma is in mechelen.
Mensen van een 7 de jaar haarzorg, zijn goed te betrouwen, wij moeten dat op onze stage plaatsen ook allemaal doen, en het zal zeker van prijs verschillen ook.
Je kan het eens proberen en zien wat het zegt.
Ik hoop dat je er verder mee geraakt.
Groetjes Joke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...