Terug naar overzicht
hey, ik kan je niet helpen met jouw kadoprobleem (ik heb het zelf ook). maar ik wou jullie feliciteren met de mooie website. Veel succes op 25/08/06Marie (26/08/06)
Bedankt Marie voor je leuke berichtje!En dan nog veel succes met het zoeken naar een gepast geschenkje voor je toekomstige. Laat nadien eens weten wat het geworden is hé! Zal ik ook doen!! :-)Groetjes,Saar
Hey Saar,Ik had gedacht aan een mooi horloge waar ik onze namen en trouwdatum in zou laten graveren...Groetjes,Fieke7/07/2007
Hey Fieke,leuk idee, maar jammer genoeg heeft mijn man al een prachtig (en duur)horloge (van zijn ouders gekregen enkele jaren geleden)... En zou misschien toch wel wat duurder zijn dan wat ik in mijn hoofd heb... :-)Toch bedankt!Ik weet het echt nog niet...groetekes,Saar
Hey, ik kan je niet helpen... wij hebben na het huwelijk geen geld meer voor cadeautjes aan elkaar. Maar als je hier nog tips zou krijgen is het wel iets dat ik ga onthouden voor onze eerste huwelijksverjaardag!Groetjes,Lieve
Hallo,Ikzelf heb als verlovingscadeau een mooi horloge cadeau gedaan. Moet zeggen dat mijn toekomstige er heel blij mee is.Succes nog,groetjes,Mieke
Ik heb een horloge van Officina del tempo gegeven, hij was er supercontent mee en kan het bovendien ook dragen op ons huwelijk.