Terug naar overzicht
Naar een doopsuikerwinkel gaan? Of takken van een krulwilg gebruiken om daar de hartjes in te hangen? Groetjes
Ik denk da je zoiets in Ava wel kan vinden...groetjes
Idd in Ava kun je echt wel veel vinden om iets creatief te maken, en leuke ideetjes soms opdoen.groetjes
stephanie, we maken ook vanalles op maat!mocht je een ideetje hebben , kunnen we dat altijd maken in hout!ook de hartjes kan je tegen een heel voordelige prijs bij ons vinden!!groetjes www.tutje-en-kiki.com
Een groot prikbord? Is gemakkelijk snel gemaakt...
Hey StephanieWij hebben een speelgoed- & doopsuiker/geboortelijst winkel te Walem (Mechelen) en er hebben enkele toffe bomen voor presentatie hiervoor. (aangezien we op onze eigen trouw ook iets met bomen zullen doen, kijk ik hier net iets harder naar uit bij onze leveranciers :o)Als je wilt stuur ik je de fotootjes door!
Hey Maike,Zou je mij misschien ook die fotootjes willen doorsturen ?veerle_thoonen@hotmail.com.Alvast bedankt !
Veerle en Stephanie, ik mail jullie fotootjes door!
Hierbij ook de link naar de presentatiebomen: http://www.japsnoet.be/advanced_search_result.php?keywo... In de winkel hebben we ook de plexi hartjes (6.5cm - 0.70 eur pst), plexi bollen, plexi autootjes (ook heel tof voor het "just married" thema)