Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik zoek een dik gastenboek

5-2-2012 10:23:58
Hallo,

Ik heb al paar keer op het net staan zoeken naar gastenboeken maar, dat zal altijd maar boeken met 25 pagina's..
Toch veel te weinig als je meer dan 200 gasten hebt?
Weet er iemand waar je mooie dikke gastenboeken kan vinden?

Groetjes

Stéphanie

stephanie
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 675

steven

Meld misbruik5-2-2012 10:32:27

Stéphanie,

er zijn veel mensen die onze enveloppendozen ook als gastenboek gebruiken,

kaartjes voorzien waarop de mensen iets kunnen schrijven en laten posten in de doos
de doos zelf kunnen we volledig naar wens afwerken ( gegraveerd, naamstickers, passend bij de uitnodinging, met foto...)

op de doos zelf kan je de tekst zetten " uw wens voor ons " of wensdoos of ...

mocht u vragen hebben of zelf een voorstel, we helpen u graag verder

www.tutje-en-kiki.com

veronique
30-6-2012
 Meld misbruik5-2-2012 12:32:13

Bij dille en camille hebben ze er, wel een bruine kaft, maar dat kan je zelf versieren.

Serendipity
12-5-2012
 Meld misbruik5-2-2012 15:16:11

Ik heb onlangs op internet an't zoeken geweest naar gastenboeken (wij vonden nergens ons goesting) en uiteindelijk ben ik wel op een site uitgekomen met enorm veel gastenboeken :s weet spijtig genoeg de site niet meer maar je kan altijd is kijken natuurlijk he

uiteindelijk zijn wij is in de ava gaan zien voor tafelversiering en daar hebben we onze boek met bijpassende enveloppebus gevonden en onze boek is toch redelijk dik en totaal niet duur

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik5-2-2012 15:56:36

hoeveel kosten de dozen en boeken bij ava

Effie
28-4-2012
 Meld misbruik5-2-2012 16:00:15

Hoi,

Je kan op etsy.com ook erg veel gastenboeken terugvinden én ook nog andere zaken specifiek voor je huwelijk. Echt een heel leuke website!

Groetjes
Effie

Vicky
18-6-2011
 Meld misbruik5-2-2012 16:10:39

Ordning en Reda heeft er ook leuke!

En 200 gasten = 100 'handtekeningen' = 5 per blad = 20 blz ;)
Tenzij je echt duidelijk maakt dat je echt maar één tekstje per blad wil, tekenen de mensen echt klein en met veel op 1 pagina, heb ik gemerkt ;)

Serendipity
12-5-2012
 Meld misbruik6-2-2012 13:13:57

Wij hebben nog geen 50 euro betaald voor onze doos en boek
hoeveel exact weet ik niet meer, maar t'was er zeker onder

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...