Terug naar overzicht
Stéphanie,er zijn veel mensen die onze enveloppendozen ook als gastenboek gebruiken,kaartjes voorzien waarop de mensen iets kunnen schrijven en laten posten in de doosde doos zelf kunnen we volledig naar wens afwerken ( gegraveerd, naamstickers, passend bij de uitnodinging, met foto...)op de doos zelf kan je de tekst zetten " uw wens voor ons " of wensdoos of ...mocht u vragen hebben of zelf een voorstel, we helpen u graag verderwww.tutje-en-kiki.com
Bij dille en camille hebben ze er, wel een bruine kaft, maar dat kan je zelf versieren.
Ik heb onlangs op internet an't zoeken geweest naar gastenboeken (wij vonden nergens ons goesting) en uiteindelijk ben ik wel op een site uitgekomen met enorm veel gastenboeken :s weet spijtig genoeg de site niet meer maar je kan altijd is kijken natuurlijk heuiteindelijk zijn wij is in de ava gaan zien voor tafelversiering en daar hebben we onze boek met bijpassende enveloppebus gevonden en onze boek is toch redelijk dik en totaal niet duur
hoeveel kosten de dozen en boeken bij ava
Hoi,Je kan op etsy.com ook erg veel gastenboeken terugvinden én ook nog andere zaken specifiek voor je huwelijk. Echt een heel leuke website!GroetjesEffie
Ordning en Reda heeft er ook leuke!En 200 gasten = 100 'handtekeningen' = 5 per blad = 20 blz ;)Tenzij je echt duidelijk maakt dat je echt maar één tekstje per blad wil, tekenen de mensen echt klein en met veel op 1 pagina, heb ik gemerkt ;)
Wij hebben nog geen 50 euro betaald voor onze doos en boekhoeveel exact weet ik niet meer, maar t'was er zeker onder