Nu Online
Momenteel zijn er 499 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misschien toch nog een ander zaaltje...hmm... :)

5-2-2012 14:41:34
Hey mede-bruidjes in spé!

Dit moet ik toch (ook) weer tegenkomen eh..
Wij gaan een trouwfuif geven, omdat een échte feestzaal met eten enzo voor ons niet in ons budget valt..
Nu hadden we beslist van gewoon een simpel zaaltje te huren, zelf de aankleding te verzorgen..komt wel goed..

Maar...nu kom ik toch wel toevallig een super-leuk-fantastisch-ingerichte fuifzaal tegen zeker!?
Helemaal lounge stijl...mooie verlichting..bar aanwezig..podium..dansvloer..
Dus ik heb maar eens een mailtje gestuurd op prijs te vragen..je weet maar nooit! :)

Mijn ventje gaat 't zo krijgen als hij dit weet.... Ik hoor 't nu al..."Gij met u last-minute ideeën altijd!" Hihi...Wacht als 'm thuis komt vanavond!

Voor andere bruidjes die ook een zaal huren en zelf voor traiteur enzo zorgen. Wat betalen jullie voor de huur van jullie zaal??

Melissa
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 22 | Gelezen: 1181

Lies
21-4-2012
 Meld misbruik5-2-2012 15:15:55

Wel ik wou dit ook heel graag doen..alleen in de streek waar ik woon,...streek rond Deinze,..vind ik echt geen mooie zaal. Dus als er mensen zijn die een mooie zaal weten rond Deinze-Gent mag je het gerust laten weten.
Als je je beter bij die andere zaal voelt en ze is nog vrij dan zou ik zeker niet twijfelen! Doen,...tis jouw dag!

Effie
28-4-2012
 Meld misbruik5-2-2012 15:51:01

Dat vind ik ook, als die andere zaal echt super is en ook nog eens beschikbaar op jullie datum zou ik niet twijfelen!
Waarsch zal je dan op je dag zelf supergelukkig zijn dat je niet geaarzeld hebt ;-)

En je ventje zal dan ook wel heel erg happy zijn, zelfs al trekt ie nu een beetje tegen hihi
Je doet dit maar ene keer, dus het moet zo goed mogelijk naar je zin zijn!

Zelf hebben wij een zaal waar alles incl is, dus met prijzen enz kan ik je jammer genoeg niet helpen.

veel succes!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-2-2012 17:48:04

Hey!

Wij betalen voor ons zaal (beukenhof in buggenhout) 500€ zaalhuur (hier zit ook gebruik van tafels, stoelen, receptietafels en bediening aan de bar bij).
Wij vonden dit goedkoop tov andere zalen die we gaan bezichtigen zijn!

groetjes!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik5-2-2012 17:54:05

Hey Sandra!

Da's al een handige leidraad! Bedankt!
Ik ga er nog niet vanuit gaan dat het deze zaal zal worden, want blijkbaar is deze zaal nogal groot, maar de bovenverdieping zou apart ook verhuurd worden, dus da's wel leuk...Let's hope! :)

Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik5-2-2012 18:25:20

Hey hey!
Wij betalen ook 500 euro voor de zaal (t zijn er wel 2).
We mogen ook alles in de zalen gebruiken van slaapkamer tot borden en bestek,
maar wel geen bediening. Wij kunnen zelf een brouwer kiezen of onze drank zelf halen. Waar je wel rekening moet houden is dat je ook een waarborg moet leggen op voorhand. Die krijg je wel terug, maar je moet het toch 1st betalen.

Groetjes en ik hoop dat jullie geluk hebben met die zaal.

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik5-2-2012 20:52:40

Even een kleine update!
Heb net contact gehad met de eigenaar en hij bevestigde ook dat de zaal te groot is voor ons, maar de bovenverdieping is een zaal tot 100 pers en ook heel mooi zegt hij.
Tegen dan zou er ook een licht-installatie enzo aanwezig zijn, er is een bar en je kan drank afnemen van daar aan brouwer-prijzen.
De huurprijs van de zaal is 350,-
Bij ons ander zaaltje betalen we maar 125,- maar dat is een kantine en daar moet je natuurlijk heel de zaal nog gaan 'aankleden' ..en dat kost ook geld..Nu is het een feestzaaltje dus de aankleding is veel beperkter..het is er zoiezo al gezellig
Woensdagmiddag mogen we een kijkje gaan nemen en ik hoop dat ik dan mijn ventje kan overtuigen...

Ik hoop echt dat mijn ventje instemt!!!!!

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik6-2-2012 12:36:38

Klinkt super! Hopelijk wordt het wat!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik6-2-2012 17:11:07

Oh, prijs valt ook daar nog mee é...en dan je geen kosten voor de aankleding van de zaal!
Spannend...veel succes!!

groetjes

sarah
20-7-2013
 Meld misbruik8-2-2012 23:02:47

Hey Melissa,

zou je mij de naam van die zaal kunnnen geven,
wij zijn ook zelf op zoek naar zo'n zaal zonder traiteur, maar wij vinden niks :(.
Sandra is het mogelijk in beukenhof in buggenhout om die zaal zonder traiteur te huren?

Groetjes.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik9-2-2012 9:21:46

Dag Melissa,

Het Beukenhof werkt meestal met traiteur Eetclusief (is wel een goeie traiteur), maar wij werken ook met eigen traiteur. Dus huur zonder vaste catering is mogelijk!

groetjes

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik9-2-2012 10:03:44

Sarah,
de zaal waar ik over spreek is van't café Centrum in Londerzeel, het is een grote fuifzaal (zéér mooi ingericht) en de bovenverdieping is een zaal voor een 100 pers. Elk afzonderlijk te huur..
Het enige waar je aan vasthangt is dat je drank moet nemen van zijn brouwer.

En dat zal wss bij ons een struikelpunt zijn...
We kennen de brouwer en feit is dat hij echt duurder is dan andere brouwers..en met een hoop vrienden die serieus véél kunnen verzetten (lees: zuipen..) kan dat wel eens héél duur gaan worden...
Ik baal er echt van...

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik9-2-2012 10:19:52

Oooo jammer Melissa! Maar jullie eerste plan wordt ook vast geweldig. Ik heb ook al zooooo vaak aan onze zaal getwijfeld. Omdat je het niet in zijn geheel kan zien met deco inbegrepen... We moeten wachten tot de dag zelf om te zien of het er uit ziet zoals wij het willen hè. Maar... ALLES KOMT GOED EN HET WORDT EEN PRACHTIGE DAG!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik9-2-2012 10:43:50

Dankjewel voor je lieve woordjes Linsey :)
Het is inderdaad moeilijk om je voor te stellen hoe het er precies allemaal gaat uitzien...En ik ben zo'n ramp in decoreren... Maar met een beetje hulp zal't wel lukken zeker...Ach ja..'t komt inderdaad wel goed...

En ondertussen blijf ik gewoon nog even proberen om mijn ventje te overtuigen van dat zaaltje............. (Als ik nu eens op de grond ga liggen krijsen, zoals kinderen in de supermarkt, zou dat niet helpen?? )

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik9-2-2012 10:52:42

Bij mijn kinderen pakt dat toch niet

En... als t bij t ventje niet pakt wordt hij later vast een goede papa

Je vindt veel leuke deco op het internet. En met heliumballonnen kom je ook al ver.
Ik ga voor:
Led lampjes voor in de ballonnen te stoppen (14.5€ voor 10) denk dat dat leuk gaat geven in de zaal voor de party
Trosjes van 3 ballonnen in een bepaald kleurthema (bij ons verschillende kleuren paars en wit) op de receptietafels met een zwarte hoes (geleend) en een stofje van de ikea over
Een tweedehandse rode loper (75€)
Candlebags (0.99€/stuk) maar moet nog even voor surfen om er goedkopere te vinden - je weet maar nooit

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik9-2-2012 10:57:04

Oooh...maar hij is al een goeie papa hoor ;) Hihi...
Bij onze kids werkt dat inderdaad ook niet...maar mss is zijn hartje minder van steen als 't over zijn vrouwtje gaat?????? Hihi....ik zal er maar niet op rekenen, maar alé...dromen mag e! :)

Onze kleurtjes zijn ook paars en wit enzo...en zwart zie ik ook wel graag, maar dan inderdaad voor bv over de tafels enzo...ik ga nog ideetjes kunnen 'stelen' van jou! ;)
Ga jij zelf je balonnen vullen met helium, of ze zo kopen?

als je nog leuke ideetjes hebt die je wilt delen... melissa.martens@scarlet.be
;)
x

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik9-2-2012 11:01:57

Oooo ik wist niet dat je al kindjes had!!! hoe oud zijn ze????

Wacht ik voeg je toe op FB

Ik (of beter mijn getuigen ) ga ze zelf vullen, een kleine bus helium kost geen massa's.
Ewel ja, als de fotokes van onze trouw er zijn ga je kunnen pikken hihi GROOT GELIJK!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik9-2-2012 11:32:09

Jaja...we zijn er jong aan begonnen
Of beter gezegd..we zijn een 'nieuw samengesteld' gezinnetje, zoals ze dat tegenwoordig noemen..
Mijn dochter heet Sienna...zij is ondertussen een flinke meid van 5 jaar.
En het dochtertje van mijn ventje heet Yanaica...een kapoentje van 3 jaar.
One big happy family, zoals je zal zien op fb

Of er nog een kindje van ons samen bij komt...weten we nog niet...als het van mijn ventje afhangt zou het er al lang zijn

Wel, we zitten ook te denken om dat zelf te gaan doen, als je balonnen koopt die al gevuld zijn kost 't ook snel veel geld e...

(ps: welkom op fb ;) hehe..)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik9-2-2012 11:48:10

Hey Melissa,

Jammer van t centrum...maar hij staat idd gekend om zijn niet zo goedkope drankprijzen...en dan kan dat idd wel duur worden é...

Wij gaan ook de LED lampjes bestellen en in ballonnen steken om onze gang aan te kleden van de zaal...ik denk toch ook helium te gaan halen (in ijsfabriek in Strombeek kan je dat bijvoorbeeld halen) en dan de ballonnen aan een koordje knopen en aan een gewichtje vastbinden...ik ga dat ook toevertrouwen aan mijn getuige :-) dat het in orde is tegen dat wij van fotoshoot komen ;-) hihi...

Succes nog é...

groetjes!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik9-2-2012 11:59:41

Amai, jullie hebben chance met jullie getuigen! :)
Ik vrees dat ik hier zal moeten zorgen dat ik de dag ervoor vrij heb om mijn zaaltje in orde te brengen!
Merci voor de tip voor't helium! Ga ik zeker aan denken als ik erachter ga!

Waar halen jullie die LED-lampjes?

groetjes!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik9-2-2012 12:11:33

Ik ga het via deze website bestellen denk ik:

http://www.ledballonnen.nl/

Maar t probleem is dat uw ledje al in den ballon steekt...maar dat het lampje max 6u tot 15u (in knipperstand) mee gaat...dus ja, moet je bijna dag zelf kunnen doen é...
Ledje doen branden...in den ballon proppen, opblazen enz...
Dus ale, ons getuigen gaan hun kunnen amuseren :-)

groetjes

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik9-2-2012 13:07:19

Inderdaad de getuigen gaan hun amuseren - ik heb de mijne trouwens al besteld; op www.megagadgets.be - gisteren toegekomen maar nog geen tijd gehad om te bekijken.

http://www.megagadgets.be/balloon-lamp.html

Oooooo Melissa, maar wij zijn er ook jong aan begonnen hoor - ik was er 21 toen ons eerste zoontje geboren werd! We hebben er ondertussen al 4 (zoals je kan zien op FB ) - en dat is prima zo, er komen dus geeeeeeeeeen kindjes meer bij ons.

Leuk gezinnetje jullie hoor!!!!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik9-2-2012 15:11:04

Bedankt voor de links! Ga da vanavond eens op mijn gemak gaan bekijken sie!
Net terug van den blokker ook..maar nie zoveel valentijnsversiering ne meer...
Wel een stuk op 12 hele mooie potjes voor theelichtjes mee en steentjes voor te versieren mee :)

Ga toch eens mijn moeder en schoonmoeder moeten aanspreken dan, da ze in gang gaan moeten schieten op den trouw! Ballonnen blazen verdorie!!! :) hihi...

Linsey, heb je fotootjes bekeken op fb, hééééle mooie kids, echt super hoor!
Ziet er een leuke bende uit!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info