Nu Online
Momenteel zijn er 564 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje voor tuinhuwelijk

22-6-2004 21:36:45
Hoi,

Ik trouw volgend jaar in juni. Ons huwelijk zal niet ddorgaan in de kerk, maar in de tuin. Ik ben op zoek naar mooie teksten voor ons misboekje. Maar vooral, heeft iemand ervaring met dergelijke voering? Kan iemand mij voorbeeldjes doormailen?
Alvast bedankt!

Siri
28-5-2005
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1045

Rebecca
7-5-2005
 Meld misbruik28-6-2004 15:11:31

Hallo Siri,
Wij trouwen volgend jaar in mei en ook in de tuin (of binnen in de feestzaal als het regent), wij hebben daarom onze feestzaal gekozen aan de hand van de tuin die ze hadden! Ik heb gewoon teksten gehaald uit misboekjes, bij mij was het wel belangrijk dat ze niet doorverwezen naar het catholicisme omdat we geen katholiek huwelijk wilden! Interesse of vragen (ik weet wel niet of ik veel antwoorden kan geven omdat het bij ons ook nog niet achter de rug is): rebeccadelahaut@hotmail.com
Oh ja, wij nemen ook geen priester of zo: onze beste vrienden leiden de viering: vonden we vele persoonlijker!
Succes!
Rebecca

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...