Terug naar overzicht
Mijn vriendin had ceremonie Patrick en was er zeer tevreden over. Naar het schijnt is hij een grote hulp en mag je hem altijd bellen met vragen.Hijzelf is nogal 'stijfjes' maar ik denk dat elke cm zo is omdat ze zogezegd zo professioneler overkomen.groeten, Valérie26/5/2007
Hey Maaike,Wij hebben Joris Temmerman. We trouwen volgende week vrijdag.Bij de bespreking kwam hij heel los over. Dus zal het geen te stijve bdoening worden.En ook nu nog als ik met een vraag zit mail ik hem of bel ik hem eens. Ik heb wel vertrouwen in hem voor volgende week.GroetjesKatrien
Hey,Joris Temmerman kwam ook bij ons heel positief over. Jammer genoeg moet je ook wagens bij hem huren als je hem als ceremoniemeester wil en wij wilden met koetsen trouwen, dus dat ging niet. Anders hadden we niet getwijfeld.Groetjes, Sissi
hoikes,Wij hebben ceremonie Roger! We zijn Heel tevreden over hem! Een 11 jaar geleden hebben we daarveens het groene Parijse retrobusje gehuurd voor de 50-jarige jubileum van mijn grootouders. alles was poekfijn inorde en Roger zelf was de chauffeur. Het was zeer gezellig! Z'n dochter doet nu het grootste deel en is ook zeer vriendelijk. Ze hebben heel mooie bussen! Wij hebben gekozen voor de sundecker een dubbeldekbus met open dak. We trouwen volgende week vrijdag dus nu enkel hopen op mooi weer!Debra11/08/06
Hoi maaikeWij hebben ook Patrick en ik wil mijn mening niet opdringen, maar hij is super! Ik belde vorige week met een vraag en hij wist direct wie ik was (ook al hebben we hem ondertussen al een hele tijd niet gehoord) We hebben afgesproken om 17u s middags en 's avonds hadden we al het hele verslag van onze dag via e-mail. Wij zijn op voorhand al héél tevreden! xxx
Wij waren eerst niet van plan om speciaal trouwvervoer te huren. Maar het is wel gemakkelijk en mooi als alles een beetje in dezelfde stijl is. Wel benieuwd welk prijskaartje eraan vasthangt. Iemand tips?