TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
28-4-2012
|
5-2-2012 22:24:39
Wij hebben een kleur als thema. Maar dat is eerder de omgekeerde richting uitgegaan.... We hadden eerst onze kleding en toen hebben we besloten dat dat onze kleur werd van de trouw en hebben we daar alles op afgestemd. Alles in creme kleur - goud - bruin en alles wat ook maar die tint heeft.
|
|
Evelien
1-9-2012
|
5-2-2012 22:25:32
Heyhey,
Dit hoeft niet persé maar ik vind het wel leuk :-).
Zelf gaan we normaal voor een groen/witte uitnodiging en alles (menu's, naamkaartjes, versiering, bedankjes, enveloppedoos, ringkussentje, ...) zal ook in die kleuren zijn.
Groetjes!
Evelien
|
|
ilse
7-8-2010
|
6-2-2012 8:05:32
hey, Bij ons is het net als bij katrien de omgekeerde richting uitgegaan. We hebben de kleuren van mijn kleed (zwart en turquoise) laten terugkomen in onder andere de uitnodiging, versiering (servetten, kaarsen, gastenboek, ballonnen),bruidsboeket (zwarte accenten en turquoise lint) enzovoorts. Het was wel leuk en heb er complimentjes over gekregen. Het hoeft niet maar geeft wel een mooi accent vind ik. Groetjes, ilse
|
|
stefanie
30-6-2012
|
6-2-2012 11:33:10
Wij hebben eerst een kleur gekozen, maar daar houden de bruid en bruidegom zich niet aan. Het is eerder voor de suite en voor de bloemen, tafelversiering, bruidskindjes, ... dat we een kleur gekozen hebben. Waarom? Omdat ik liever geen kakofonie van kleuren wil (bijvoorbeeld iemand in het paars en daarnaast in het blauw en dan nog ééntje met een oranje jurk naast een groene das ;)). Het kan me niet schelen welke tint blauw, maar het moet blauw zijn zodat het wat samenkomt allemaal :). Uiteindelijk doe je ermee wat je zelf graag wil e... Groetjes
|
|
Evelien
4-5-2012
|
6-2-2012 16:15:23
Hey
Hier bestelden we eerst onze kledij en daarna de uitnodigingen. Gezien de familie (en mijn verloofde) maar blijft gokken naar het kleur van mijn kleed heb ik bewust gekozen voor een uitnodiging die totaal niets te zien heeft met het kleur van mijn kleedje. Op het feest wil ik de kleuren van onze kledij wel terug laten komen.
Groeten Evelien
|
|
Alessia
7-9-2012
|
6-2-2012 20:12:36
Hey, onze thema is kleurtjes. Wij gaan dit laten terugkomen bij de decoratie in de feestzaal (die appelgroen is), in mijn schoenen (fuschia), mijn trouwboeket (combinatie van kleuren), de eveloppendoos (met een gekleurde strik!), de bedankjes (2de bedankje is een gekleurd mini-envelopje), de tafelnamen (liedjes met de kleuren in). Wij gaan wel niet aan de gasten vragen om 'kleurtjes' te dragen op het feest.
Groetjes Alessia
|
|
Caroline
18-8-2012
|
7-2-2012 7:39:01
Hej,
Onze uitnodigingen - menukaarten en bedankjes zijn allemaal in dezelfde kleur. bruin met beige
Maar we werken wel met kleine detailles in fuchsia:
* boeket heeft wat fuchsia - bruidskindje heeft ook een fuchsia boeketje * bruidsjongen gaat waarschijnlijk een fuchsia das of strikje dragen eneveens alle mannen in de suite krijgen een fijn fuchsia coursage (bloemetje)
en de tafelversiering gaat ook met zacht fuchsia en licht groen zijn.
Vind het wel fris met al het wit van mijn jurk - tafelkleding...
Véél succes !
Groetjes,
Caroline
|
|
maike
4-8-2012
|
7-2-2012 22:04:06
Wij zullen ook veel kleuren hebben op onze dag - lampionnen in allemaal vrolijke kleurtjes die in de tuin en zaal omhoog gehangen zullen worden, gekleurde theelichthoudertjes op de tafels. Een candy shop met vrolijke kleuren snoepgoed..
Op het avondfeest gaan we een walking-wok diner hebben, ik heb van de take-away doosjes besteld (zoals in de film) waar dan stickers opkomen met het logo van de kaart.. Vrolijke kleurtjes all-over dus
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|