Terug naar overzicht
HoiVia volgende link vind je alvast heel wat hotels ;-) Succes!http://www.hotelspecials.be/be/oost-vlaanderen/gent.htm...
Hey laurence, mag ik vragen of je al iets gevonden hebt en zo ja waar? Wij zijn ook nog op zoek....
Hey, Wij zijn ondertussen al 233 dagen getrouwd :-) Wij hebben toen overnacht in Astoria hotel. Was in orde! Ligt wel aan een spoorweg dus best wel kamer achteraan. Alhoewel je in het weekend er niet veel last van had. Veel plezier en geniet nog van de voorbereidingen!
Laurence, bedankt voor je antwoord! tof dat je dit nog even bekijkt! Ik had net gezien toen ik het bericht poste dat het inderdaad al een jaar oud was: proficiat overigens ;-) Mag ik nog even vragen hoe je het vervoer dan hebt geregeld van aan de wiedauwkaai? Taxi's, busjes? Er zijn toch dichtere hotels dan dat dacht ik :-) Alvast héél erg bedankt!
Ik kijk hier regelmatig nog eens op hoor, kan het niet missen ;-)Ja wij hebben taxi Gent gebeld, was zo een busje voor 8 man dus was niet duur (15 euro). Ja ik heb dat hotel gekozen omdat het van prijs nog meevalt :-), voor daar even te slapen was ik niet van plan er heel veel geld aan te geven daarmee ;-)Succes