Nu Online
Momenteel zijn er 590 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kasteel van Lebbeke

1-8-2006 17:31:32
Mijn dochter is vorige zaterdag in Lebbeke getrouwd.Het eten was zoals we verwachtten zeer goed maar de zaal was verre van in orde.Niet afgewerkt,WC zonder handdoekenen spiegel,onheuse behandeling wat betrft de betaling die ineens de dag voor het huwelijk voldaan moest worden,onder bedreiging dat er anders GEEN feest was, ook al was er nog geen faktuur en was per mail gevraagd dit een maand na de trouw te volstorten.We hadden Paul Pierre(die prachtig werk leverde) gevraagd voor de decoratie en ook die is eerst maar eens afgeblaft.De beloofde toegang voor gehandicapten was er wel maar de toiletten niet.Kort GEEN aanrader.Heeft iemand daar ook zulke problemen gehad?

lieve

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1549

kim
28-11-2006
 Meld misbruik1-8-2006 23:13:31

hallo lieve,

vorige week vrijdag ben ik naar een trouwfeest geweest in het kasteel van lebbeke. zoals je zegt het eten was overheerlijk. maar... idd de onafgewerkte toiletten die dan nog tot overmaat van ramp zijn overgelopen waardoor er een onaangename geur zich verspreidde in de zaal... onvriendelijke bediening... de ramen die niet open gezet mochten worden.... de onaangename sfeer die er heerst... kortom ik ben echt niet te spreken over het kasteel van lebbeke!!! ik raad het zeker niemand aan.

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik2-8-2006 9:49:07

Dag Lieve,

Ik heb geen ervaring met het Kasteel van Lebbeke. We zijn er wel gaan kijken, maar daar blijft het ook bij.
Ik ben even naar de site van Paul Pierre gaan kijken en ik moet zeggen ik was onder de indruk! Maar ik vrees ook dat er een verschrikkelijk duur prijskaartje aan vasthangt of vergis ik me hierin?
Sorry voor de ietwat indiscrete vraag.

Groetjes, Sissi

lieve

Meld misbruik2-8-2006 15:46:39

Dat valt reuze mee.
Je kan zoveel en zo weinig bestellen als je zelf wil en na bespreking van je wensen en na proefschikking krijg je een offerte in detail voor elk item en dan kan je nog beslissen wat je wel of niet wil bestellen.
Het is een echte tovenaar vol goede invallen en je feest is af!!

Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik2-8-2006 16:08:13

hallo
wij trouwen op 9 september en doen er ons feest, hopelijk houden we geen nachtmerries over aan deze post...
we zijn 2 maal gaan eten en alles was wel ok toen maar zaal was inderdaad nog niet af.

lieve

Meld misbruik2-8-2006 19:20:54

Vanessa, stuur je mail adres en ik zal graag mijn gegevens mailen.
Ik wil je graa ev.telefonisch enkele zaken vertellen en je op die manier misschien behoeden voor minder leuke ervaringen

Theo

Meld misbruik4-8-2006 17:01:35

Wij hebben er verleden jaar een videoreportage gemaakt.Ons zien ze er nooit meer!

Theo

Meld misbruik4-8-2006 17:10:11

We hebben er verleden jaar een videoreportage gemaakt.
Maar NOOIT meer.
We moesten ons videomateriaal buiten de feestzaal laten staan.Het stoorde de zaal.Maar de DJ zijn platenbakken mochten er wel staan.Ze hadden ook bergen kritiek omdat we een acculader gebruikten,om onze 2 batterijen op te laden.Iets wat misschien 1 eurocent kost aan electriciteit.
Vanaf het aan tafel gaan van het bruidspaar tot de openingsdans,kon er alleen maar kaarslicht aan af.Ze begrijpen niet dat er moet gefilmd worden,en dat daar toch een minimum van licht voor nodig is.Omdat ik herhaaldelijk vroeg om de verlichting aan te steken,en na overleg met het bruidspaar,hebben ze dan toch maar de lichten aangestoken.
Vraag ons niet om er nog te filmen,daarvoor hebben we werk genoeg bij vriendelijke mensen.
We hebben de opname als bewijs.
Velen zijn dezelfde avond frieten gaan kopen,want het is 'Nouvelle Cuisine'.Veel Tam-Tam maar niks op het bord.
www.videomanie.be

Jeannine

Meld misbruik11-9-2006 11:50:26

hey vanessa,

hoe is de trouwfeest bij jou meegevallen zaterdag?
wij zouden er ook onze feest willen geven, heb vernomen dat de zaal nu wel af is?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info