Terug naar overzicht
hallo lieve,vorige week vrijdag ben ik naar een trouwfeest geweest in het kasteel van lebbeke. zoals je zegt het eten was overheerlijk. maar... idd de onafgewerkte toiletten die dan nog tot overmaat van ramp zijn overgelopen waardoor er een onaangename geur zich verspreidde in de zaal... onvriendelijke bediening... de ramen die niet open gezet mochten worden.... de onaangename sfeer die er heerst... kortom ik ben echt niet te spreken over het kasteel van lebbeke!!! ik raad het zeker niemand aan.
Dag Lieve, Ik heb geen ervaring met het Kasteel van Lebbeke. We zijn er wel gaan kijken, maar daar blijft het ook bij.Ik ben even naar de site van Paul Pierre gaan kijken en ik moet zeggen ik was onder de indruk! Maar ik vrees ook dat er een verschrikkelijk duur prijskaartje aan vasthangt of vergis ik me hierin?Sorry voor de ietwat indiscrete vraag.Groetjes, Sissi
Dat valt reuze mee.Je kan zoveel en zo weinig bestellen als je zelf wil en na bespreking van je wensen en na proefschikking krijg je een offerte in detail voor elk item en dan kan je nog beslissen wat je wel of niet wil bestellen.Het is een echte tovenaar vol goede invallen en je feest is af!!
hallowij trouwen op 9 september en doen er ons feest, hopelijk houden we geen nachtmerries over aan deze post...we zijn 2 maal gaan eten en alles was wel ok toen maar zaal was inderdaad nog niet af.
Vanessa, stuur je mail adres en ik zal graag mijn gegevens mailen.Ik wil je graa ev.telefonisch enkele zaken vertellen en je op die manier misschien behoeden voor minder leuke ervaringen
Wij hebben er verleden jaar een videoreportage gemaakt.Ons zien ze er nooit meer!
We hebben er verleden jaar een videoreportage gemaakt.Maar NOOIT meer.We moesten ons videomateriaal buiten de feestzaal laten staan.Het stoorde de zaal.Maar de DJ zijn platenbakken mochten er wel staan.Ze hadden ook bergen kritiek omdat we een acculader gebruikten,om onze 2 batterijen op te laden.Iets wat misschien 1 eurocent kost aan electriciteit.Vanaf het aan tafel gaan van het bruidspaar tot de openingsdans,kon er alleen maar kaarslicht aan af.Ze begrijpen niet dat er moet gefilmd worden,en dat daar toch een minimum van licht voor nodig is.Omdat ik herhaaldelijk vroeg om de verlichting aan te steken,en na overleg met het bruidspaar,hebben ze dan toch maar de lichten aangestoken.Vraag ons niet om er nog te filmen,daarvoor hebben we werk genoeg bij vriendelijke mensen.We hebben de opname als bewijs.Velen zijn dezelfde avond frieten gaan kopen,want het is 'Nouvelle Cuisine'.Veel Tam-Tam maar niks op het bord.www.videomanie.be
hey vanessa,hoe is de trouwfeest bij jou meegevallen zaterdag?wij zouden er ook onze feest willen geven, heb vernomen dat de zaal nu wel af is?