Terug naar overzicht
Heel leuk tekstje!
Hey Joeri,Ik ben dit tekstje al eens tegengekomen bij vrienden. Het is wel een combinatie met centjes vragen:Voor bloemen is ons huisje te kleinEen lijst hebben we ook niet meer gelegdMaar met een centjeKunnen we overal terechtMss heb je hier wat aan? GroetjesVeronique
Oeps, nog vergeten bij te zeggen dat je mama haar tekstje heel mooi is hoor! Dus eigenlijk zou ik niet twijfelen :-)
Mercikes Veronique, ze had ook een tekstje over de centjes gemaakt maar dat ken ik niet meer uit mijn hoofd dan zou ik eens terug moeten kijken :-)
Hoi Joeri,Leuk tekstje! Wat ik ook al eens bij vrienden gezien heb: "voor ons liever geen bloem of plant want wij vertrekken onmiddellijk naar het buitenland".Liefs,Nathalie
héél leuk zeg:-) zo'n creatieve mama dat jij hebt:-)veel groetjes
leuk! Wij hebben het volgende" komt de gedachte aan bloemen, bonnen of een geschenkje in je op, steek het maar in een envelop."groetjes
Bloemen en planten zijn natuurlijk een leuk ideemaar kunnen op onze huwelijksreis helaas niet meeDus om te verkomen dat ze thuis staan te vergaankunt u ze beter bij de bloemist laten staan.Misschien ook nog een leuke!
Leuk gedaan! Wij vertrekken 2 dagen na ons huwelijk op reis en hebben volgend tekstje:Bloemen passen niet in onze koffer, daarom vinden wij een centje des te toffer
ik ben eens een nacht wakker geworden met een tekstje dat in elke uitnodiging te vinden is... op een apart kaartje. feestzaalgegevens staan ook op een apart kaartje van de zaal zelf : elkaar winnen we voor het leven, maar je moet er ons geen bloemen voor geven. deze beslissing vinden we heel wijs, want we vertrekken nadien op huwelijksreis. wil je ons toch iets extra's schenken, hopen we dat jullie aan een win for life denken. op de uitnodiging zelf staat .. cadeautip : (afbeelding van envelop met vlieger)