TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Emy
30-6-2012
|
6-2-2012 10:09:04
ik ga even volgen want ik zit met dezelfde vraag. Ik ben aan het denken om het eerder wel te geven aan de receptie-gasten (en dus niet alleen aan de avondfeest-gasten)
Voor de kindjes weet ik het ook nog niet, heb geen idee hoeveel kindjes er aan de kerk gaan zijn, op avondfeest normaal geen kindjes, op de receptie zullen er dat enkelen zijn. Mss voorzie ik gewoon een klein zakje snoep of zo. Dat vindt elk kind leuk, groot of klein.
|
|
Eva
23-3-2012
|
6-2-2012 10:56:40
Wij pakken het makkelijk aan. Onze ouders, broers en getuigen (die zijn enkel aanwezig op het huwelijk op het gemeentehuis) krijgen een uitgebreide brunch bij ons thuis. Voor de getuigen hebben we een ludiek aandenken voorzien. Iedereen die naar het feest komt krijgt dan hetzelfde kleine bedankje. Of we iets speciaals voor de kindjes zullen doen weten we nog niet. Het is allemaal niet zo sjiek, maar zo zijn wij ook helemaal niet :D
|
|
Eva
23-3-2012
|
6-2-2012 10:57:10
Ik bedoel enkel zij zijn aanwezig in het gemeentehuis, natuurlijk komen ze ook naar het feest hihi ;D
|
|
Gitte
14-4-2012
|
6-2-2012 11:10:18
Bij ons krijgen de gasten van de receptie hetzelfde cadeau als die van het avondfeest. Wij hebben 1 bedankje per koppel. Op het avondfeest zijn er geen kindjes, maar wel op de receptie. Voor hen is er bellenblaas. Het zijn allemaal nogal jonge kindjes en die zijn daar allemaal nogal zot van. Ik heb die bellenblaas overigens in de Hema gekocht, daar kost het maar 50 cent per stuk! (meestal liggen de prijzen rond 1 à 1,5 euro per stuk) Ik heb wel zelf labels gemaakt om erover te plakken. Wij trouwen niet in de kerk en ik verwacht geen volk aan het gemeentehuis omdat iedereen nogal ver woont. Ik heb nogal veel bellenblaas gekocht (ik weet nu nog niet hoeveel kindjes er zullen komen), maar da's nooit verloren bij ons, want mijn zoontjes is daar dus ook gek van. En het levert altijd mooie foto's op.
|
|
stefanie
30-6-2012
|
6-2-2012 11:27:23
Bij ons gebeurt het zo: Kindjes aan kerk een ijsje (ijsjeskar komt) Mensen van het avondfeest krijgen per koppel een bedanking, nl. een usb-stick met foto's van ons en hen en de liedjes die werden gebruikt bij de ceremonie en het avondfeest (de belangrijkste) Groetjes
|
|
sofie
21-4-2012
|
6-2-2012 11:55:28
wij hebben 2 bedankjes, dus elke persoon mag er 1 nemen ( per koppel heb je dan de 2 verschillende).
We geven zowel aan de gasten van de receptie als deze voor het avondfeest een bedankje.
Groetjes
|
|
kevin
1-6-2012
|
6-2-2012 12:07:42
Wij geven de kindjes een zakje met m&m in onze kleuen van het huwelijk en wij geven de gasten 1 bedankje per koppel. Wij geven de gasten een glazen flesje met hierin dezelfde gekleurde m&m als de kids aan het gemeentehuis. Na het feest sturen we dan nog een foto van ons op met een tekstje bij. Bij ons komen alle gasten zowel naar receptie als avondfeest, wij hebben geen onderscheid gemaakt, wilden we echt niet.
|
|
Claire
25-2-2012
|
6-2-2012 12:10:56
Wij voorzien 1 zakje m&m's per koppel als bedankje. Aangezien dit al snoep is, voorzien we voor de kinderen op het avondfeest niets speciaals. Zij krijgen apart een zakje. De (weinige) kindjes die aan het gemeentehuis zullen opdagen krijgen waarschijnlijk ook een zakje m&m's, we hebben er toch genoeg. Wij hebben geen aparte receptiegasten, en hoeven hiervoor dus niets te voorzien.
|
|
Evelien
1-9-2012
|
6-2-2012 12:29:08
Wij voorzien enkel een bedankje voor de genodigden van het avondfeest (1 pp zowel voor de volwassenen als de jongeren, kinderen zijn er bij ons niet). Verder gaan wij achteraf nog een foto opsturen om zo ook de genodigden van de receptie, collega's, mensen die iets gestort/gegeven hebben maar niet konden komen, ... te bedanken. We willen niet dat deze groep zich vergeten voelt, vandaar ;-).
Voor de kindjes aan de kerk zullen wij normaal de gewone, traditionele snoepzakjes voorzien :-).
Groetjes!
Evelien
|
|
isabel
14-7-2012
|
6-2-2012 19:40:55
wij geven aan iedereen zowel receptie als avondfeest een foto nadien en enkel de gasten van het avondfeest krijgen nog een apart bedankje de avond zelf, per persoon ééntje. Voor de kindjes wordt enkel aan de kerk iets voorzien aangezien er bij ons noch op de receptie noch op het avondfeest kindjes bij zullen zijn.
|
|
Caroline
12-5-2012
|
6-2-2012 20:18:15
wij geven iedereen op^het feest (zowel daggasten als dessertgasten :) ) een bedanking (een doosje met bruidssuiker met onze naam en datum erop.- dit is gerekend per persoon en we hebben ruim gerekend. achteraf sturen we dan nog een foto naar iedereen (dat ga ik maken via kruidvat) zodat we iedereen bereiken Kindjes zijn er niet, dus daar hebben we niets voor voorzien (en als er toch meekomen, gewoon een extra bedanking)
groetjes
|
|
mieke
25-6-2011
|
9-2-2012 10:12:57
Hallo, we hebben net afgelopen weekend onze eerste opendeurweekend gehouden voor trouwartikelen. Ondanks tal van afzeggingen door het het slechte weer hebben we toch ongeveer 25 bestellingen mogen noteren. De meeste mensen kiezen per persoon, echter kun je ook prima opteren per koppel, je moet doen waar jullie je goed bij voelen. We liepen zelf voor ons huwelijk vorig jaar tegen het probleem aan dat we niks leuks konden vinden, enkel via een paar sites.Vanaf toen hebben we bessloten zelf een ruime afdeling op te zetten in onze winkel en nu zijn we officieel de eerste vlaamse winkel met tal van geschenkjes gastenboeken trouwkussens enveloppendozen etc.etc. Op vraag van de afzeggers wegens het slechte weer hebben we onze opendeur verlengd tot eind februari!! ( tal van leuke acties) Groetjes, Mieke en Geert Jan Huyze Miekado, Torhout www.miekado.be
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|