Terug naar overzicht
hoi iedereen
wij geven een trouwfuif ipv een chique feest (tja, 2e keer en alles zelf moeten betalen, dus beperkt budget).
wij zouden wat hapjes op tafel zetten voor al mensen toekomen, en daarna een frietmobiel laten komen.
maar ik weet niet goed hoe ik dit best regel. begin ik na de 'receptie' meteen met de openingsdans en muziek en laat ik de frietmobiel er ergens tussenkomen? of laat ik de mensen eerst eten en dan dansen? (maar dan moeten ze volgens mij wel heel lang wachten om te dansen).
ook moeten wij zelf mensen voorzien voor de bar te doen. laat ik deze tijdens de receptie rondgaan met drank? of laat ik de mensen zelf hun drank halen aan de bar?
veel vragen waar ik nog mee zit hé ;-)
ben benieuwd naar jullie reacties
groetjes
inge
eerst en vooral moet jij doen waar je je goed bij voelt :o)mijn persoonlijk idee:frietmobiel er ergens tussen, en dit gewoon even laten omroepen.anders moeten ze idd wel heel lang wachten om te beginnen dansen, en ook bij zo'n trouwfuif gaat niet iedereen mooi op het begin-uur komen waarschijnlijk...qua drank zou ik gerust durven vragen dat de mens het gewoon aan de bar halen, denk niet dat mensen daar iets mee inzitten hoor en dat spaart voor jullie heel wat volk uit om de toog te bemannen
een vriendin van me heeft dat ook gedaan, daar was het ook hapjes op tafels, voor drank kwamen er wel mensen rond, en dan riep ze ergens tussendoor gewoon dat vanaf dan de frietmobiel er was, en wie zin had kon gaan.
Hallo,wij hebben een frietmobiel die van 21 uur tot 2 uur 's nachts blijft staan. Bij ons is het eerst receptie, iedereen krijgt een drankje aangeboden, er staan wat "knabbeltjes" op de tafels. Tegen 21.00 uur laten wij foto's zien met de beamer (wij trouwen 2 weken ervoor in Mauritius) en bedanken we een aantal mensen. Dan kondigen we aan dat de frietmobiel geopend is en dat ze de hele nacht zoveel frietjes, vlees en hamburgers kunnen halen. en nu twijfel ik zelf een beetje. Zouden we de openingsdans doen voor het eten en rond 23.00 uur dessertbuffet of eerst eten openingsdans en dan dessertbuffet? Daar ben ik zelf nog niet uit :-)Maar zoals je ziet is het niet zo een traditioneel feest, dus het hoeft voor mij ook niet allemaal volgens de etikette :-)Oh ja, we laten iedereen zelf zijn drank halen. Ik denk niet dat men dat erg vindt. Ze moeten tenslotte ook zelf achter hun frietje gaan :-)groetjesKelly
wij doen ook een dessertbuffet en gaan onze openingsdans daarna doen, ik vermoed dat het buffet wel nog zal blijven staan. Maar er zijn gasten die pas om 20.30 toekomen en die krijgen eerst dessert en dan start de muziekgroetjes