Terug naar overzicht
Dag Delphine en Bjorn sam.vergote@gmail.comDat is het email adres van de persoon bij wie wij een huifkar gehuurd hebben voor onze trouw. Hij werkt met 2 heel mooie zwarte paarden en is van Gits. Hopelijks heb je hier wat aan. Geert en Dorine
Hey Geert en Dorine,Met hoeveel personen konden jullie op deze huifkar?GroetjesDelphine en Bjorn
even informeren bij het verzonken kasteel in roeselare, zij hebben een huifkar voor 25 personen 051/200966
DelphineWij zijn met 22 personen.Dorine
Dag Dorine,Hebben deze een hoge kostprijs?Mvg,
Dag DebbieWij betalen 250 euro voor de huifkar, ik had al heel wat andere bedrijven gecontacteerd voor een bus of een huifkar, maar niets meer vrij te vinden voor 07/07/2012. Via via ben ik dan bij die mensen van Gits terechtgekomen, 'k heb de paarden, de huifkar en de "bestuurder" gezien, en ik was tevreden, zeker voor die prijs. MvgDorine
Zo weinig geld, heb je ook een telefoonnummer van die mensen. Ik heb nu iets gevonden maar zou € 500 moeten betalen voor 4u.Groetjes
Ik heb hier nog een gsm nummer liggen: 0477 35 28 23, maar dat zal van de moeder van Sam zijn, Sam's nummer heb ik niet, enkel z'n emailadres.Groetjes Dorine
hallo,ik heb een vriendin die vorig jaar met de huifwagenis getrouwd.Het waren mensen van Beernem. Zij hebben een grote huifwagen waar zeker 20personen op kunnen. Ik heb hun website : www.huifwagen.be groetjes , Danielle