Nu Online
Momenteel zijn er 715 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

The Boathouse ervaringen??

6-2-2012 17:27:48
Wij zijn volop op zoek naar zalen regio bornem-puurs-sint amands.Wij zijn ook op the Boathouse in Heindonk gestoten. Iemand ervaringen met deze zaal/catering?? Andere voorstellen zijn ook altijd welkom!
Wij zoeken vooral een zaal waar we eigen catering kunnen voorzien!
Bedankt voor jullie reactie

x

Elke
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1188

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik6-2-2012 17:30:03

Hey Elke,

Is dat aan't Bloso-domein?
Voor de rest één goeie raad, kies niet voor De Rietgaard, want dat is meer een refter dan een feestzaal...
Groetjes,
Veerle

Els
8-9-2012
 Meld misbruik6-2-2012 18:04:34

hey Elke

wij hebben gekozen voor het Hof van Coolhem in Puurs-Kalfort!
Er is een schuur die verbouwd is en verhuurd wordt al feestzaal. Wij vinden dat het zeer vriendelijke mensen zijn! We mochten verschillende keren komen kijken vooraleer de zaal vastgelegd was! Er werden verschillende manieren van tafelschikking getoond!
Misschien een idee!

Succes met jullie zoektocht!

Els

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik7-2-2012 9:19:40

hey Elke,

wij hebben zo'n 2 jaar geleden bij Boathouse geinformeerd voor een lunch 'smiddags (we zijn in Heffen voor de kerk getrouwd) en zij waren de duurste van allemaal....

Hou er wel rekening mee dat er in de zomer wel eens tornooien ofzo zijn op het bloso domein.

Elke
13-9-2013
 Meld misbruik7-2-2012 21:05:53

@ Veerle
Het is inderdaad het BLOSO domein!
De Rietgaard is voor ons iets te groot...toch bedankt voor de goeie raad :)

@ Els
Hof van Coolhem is inderdaad een optie, maar ik vind de prijzen op hun website nogal duur.. We zijn net uit een verbouwing en zoeken het binnen een beperkt budget te regelen...
Dus eerder zoiets trouwfuif-achtig met een lekker hapje.
Ook jij bedankt voor de tip!!

@ Sabine

Hun prijzen vielen wel mee, maar ik ken de zaal niet echt en vind het een beetje een raar idee om er een feestje te geven. Ben wel blij dat je op mijn vraag gereageerd hebt!!

Bedankt alle drie, ik neem jullie tips zeker mee!

Groetjes

Elke

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik8-2-2012 14:18:45

Elke,

Wijzelf zijn van Puurs en hebben voor de zaal Victory in Bornem gekozen.
De huur van de zaal valt heel goed mee en de mevrouw regeld ook de tafelkleding enzo.
Je moet zelf wel je zaal klaarzetten maar dit kan een dag voor het huwelijk.
Zij verhuren de zaal maar 1 dag in het weekend, dus ofwel is er een feest vrijdag ofwel is er een feest op zaterdag of zondag.
Je kan er ook werken met een traiteur naar keuze.
De traiteur die we gekozen hebben, kent de zaal en was heel blij dat ze daar kon werken.
Drank is ook al ter beschikking, enkel wijn en apperitief moet jezelf nog regelen, omdat de ene kiest voor goedkopere en de andere voor duurdere wijnen.

Wij zitten momenteel in de verbouwingen en moesten daarom ook een beetje kijken naar ons budget.
Hier hebben we een goed alternatieg gevonden.

Groetjes en veel succes,
Wendy

Elke
13-9-2013
 Meld misbruik9-2-2012 12:58:48

Wendy

Welke traiteur hebben jullie gekozen?
daar zijn we ook nog naar op zoek :)

Hoe is de zaal van inrichting, want daar hecht ik dan wel veel belang aan...
Ik wil ze zelf wel zeker nog aankleden, maar sommige zalen kan je gewoon niet gezellig maken...

Groetjes en voor jou ook veel succes!!!

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik9-2-2012 14:09:32

Elke,

Wij werken met traiteur Hilde. Echt een toffe madam en haar prijzen vallen ook heel goed mee. We kennen ook enkele mensen die hier ook al mee gewerkt hebben en die echt vol lof zijn over haar.
Hierbij haar gegevens: Mandemakersstraat 2 te Hingene tel 03/889 78 13
Je moet niet verschieten als je langs moest gaan want het is een gewone woning geen handelszaak ofzo.

De zaal Victory is wel een moderne zaal met mogelijkheden om mooi aan te kleden.
Ik kan je er geen foto's van bezorgen want die heb ik niet en ze hebben ook geen site.
Maar je mag altijd is vrijblijvend gaan kijken.
Hierbij het adres van de zaal Victory: Stationstraat 37 te 2870 Bornem. Tel: 03/8891446
En een voordeel is dat het aan het station is in Bornem dat veel parkeergelegenheid is.
Zeker een kijkje waard

.Eén tip: wacht wel niet lang meer om een zaal vast te leggen want bij ons waren er al heel veel zalen ingepalmd :-(

Laat maar of het iets geworden is en als je nog iets wil weten, vuur je vragen maar af :-)

Groetjes,
Wendy

Elke
13-9-2013
 Meld misbruik9-2-2012 22:54:11

Wendy

Bedankt voor je tips!!

Doen jullie echt een buffet/diner of ook eerder een receptie met hapjes en dan feesten maar?

Voor ons ligt alles nog open, zelfs de optie geen fuif...omdat we mss stiekem ook wel een verre reis willen maken... Jammer genoeg laat ons budget (en de baksteen in onze maag) het ni toe beiden te combineren ;)

groetjes

Elke

Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik10-2-2012 12:08:40

Elke,

Wij hebben een receptie, daarna koud en warmbuffet voor beperkte kring en daarna dessertbuffet met al onze gasten.
Maar de traiteur laat ons volledig vrij in wat we willen, echt alles is bespreekbaar bij haar.
Gewoon een fuif als trouwfeest zag mijn verloofde niet zitten, hij is wielrenner dus ook niet echt een fuiftype. Je moet echt iets kiezen waar jullie, je beiden goed bij voelen. Het is jullie dag, dus jullie bepalen wat wel en wat niet :-)

Ja wij zijn nog volop bezig met de verbouwingen en wonen nu zelf nog bij mijn toekomstige schoonouders. Ik hoop dat alles goed loopt met onze verbouwingen dat we zeker in ons eigen nestje zitten als we trouwen.

Wij zijn nu vooral nog opzoek naar leuke plaats voor onze alternatieve huwelijksviering, maar die zoektocht is niet zo simpel.

grs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info