Nu Online
Momenteel zijn er 732 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

my m&m's

6-2-2012 18:01:42
Hey bruidjes & gommetjes,
heeft er iemand van jullie ervaring met de bedrukte m&m's? Wij zouden deze graag gebruiken voor onze bedankjes maar zitten met een kleurprobleem...
Onze themakleur is turquoise dus ik zou dan ook graag turquoise m&m's hebben. Nu zie ik dat er een 'lagune blauw' en gewoon 'blauw' is. Wie heeft er deze kleuren al besteld en hoe vallen ze uit?
Kijk ik bij 'kleuren' op de website, dan vind ik dat het laguneblauw er het meeste op lijkt maar als ik dan een bestelling wil plaatsen, ziet het er opeens veel lichter uit dusssss HELPPPPPPPPPPP!!!!

Kelly
8-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 988

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik6-2-2012 18:10:27

Tja, ik heb voor mijn bedankjes bedrukte m&m's besteld, en ze zijn supergoed meegevallen. Ik had er wel roze en fuchsia, dus ik kan niks zeggen over de blauwe kleuren, maar ik kan wel zeggen dat ik zeer tevreden ben van de service. We hadden 22 januari besteld, een bevestiging gekregen voor 1 februari, en ze uiteindelijk op 25 januari geleverd gekregen! En ze zijn lekker

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik6-2-2012 18:52:46

Wij hebbe da probleem ook. Onze kleuren zijn taupe (bruin) en ivoor. Jammer genoeg kunnen ze de taupe (bruine) niet bedrukken omdat deze te donker zijn...

Op zoek naar een alternatief dus!

Groetjes

Kelly
8-6-2012
 Meld misbruik6-2-2012 19:59:55

@ Niki: als ik er echt niet zeker van ben, dan ga ik 1 zakje ivoorkleurige bestellen en die volledig laten bedrukken en dan haal ik de turquoise in de Ava ofzo. Die zijn dan wel niet bedrukt maar denk niet dat dat echt stoort.
Natuurlijk hoop ik nog steeds dat iemand me kan zeggen dat er wel een kleurtje dicht bij het turquoise aanleunt, dan is al dat gedoe niet nodig. :-)

Jarne

Meld misbruik6-2-2012 20:33:36

Ik heb ook goede ervaringen met MyM&M's, weet ook niet zeker met blauw maar zolang je de tekst in drukletters invoert is alles 'normaal' zeer duidelijk. Althans op de donkerbruine en donkergroene.

Groetjes en succes!

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik6-2-2012 21:24:00

Denk dat wij ook zoiets zullen doen. Ivoorkleurige laten bedrukken en kleintjes bij ava halen in't bruin :-)

Veel succes nog!

Groetjes

Ilse

Meld misbruik6-2-2012 21:38:13

hallo,

Dat is wel een tof idee, maar is dat niet duur? Als je 100 personen of meer hebt....dan wordt het toch al een kostelijke zaak,hé?
Of doen jullie dat per koppel?...maar dan is het nog duur als een "bedankje",hé.
En geven jullie dat bij het weggaan of gaan jullie het op de tafel zetten?

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik7-2-2012 1:11:45

Wij hebben ongeveer 100 gasten, maar geven een bedankje per koppel (of per alleenstaande) en een per kind, zoals gewoonlijk bij ons. We geven ze mee als de mensen naar huis gaan. Wij rekenen dat we ongeveer 75 zakjes nodig hebben. Onze zakjes bevatten ongeveer 40 gram m&m's.

Wij hebben 2x1,5kg bedrukte m&m's besteld in lichtroze en fuchsia, en hebben nog 1kg witte hartjes-m&m's gehaald bij de Ava (stonden er voor valentijn). Wij hebben dus 4kg in totaal en kunnen 100 zakjes vullen. Qua prijs vind ik het nogal meevallen, verpakking meegerekend (zo'n kleine plastic koekjeszakjes van bij Ava en drie soorten lint) komen we rond 1,75 euro per bedankje uit. Wat het duurder maakt is natuurlijk de persoonlijke bedrukking. Bij Ava hebben ze ook zo'n m&m's suikerboontjes, net dezelfde en even kleurrijk, maar dan niet bedrukt en dus een pak goedkoper.

mieke
25-6-2011
 Meld misbruik9-2-2012 9:31:33

Hallo,bedrukte M§M's zijn idd niet in alle kleuren leverbaar, echter zijn er ook heel veel andere alternatieven te bedenken en te bekijken. Wij hebben sinds een paar maandjes een grote bedankjes afdeling in onze winkel, de eerste in Vlaanderen, met tal van aanverwante artikelen ook.
Groetjes,
Mieke
www.miekado.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...