Nu Online
Momenteel zijn er 722 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hellluuup! Wat moeten we kiezen?

6-2-2012 21:22:06
Hallo bruidjes,

Wij kregen net een telefoontje van mijn schoonmoeder (the kind one ;-))...
De oma van mijn toekomstige wil een tastbaar cadeau geven. Bijvoorbeeld iets van huisdecoratie ofzo.
Maar ik ben daar absoluut niet in thuis...

Wat zouden jullie dan vragen? Ze wil absoluut geen envelopje geven... Dus wil ik misschien wel een mooi deco-stuk vragen.

Graag tips! :-D

Jill
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 833

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik6-2-2012 21:35:58

Of kan je iets gebruiken in de keuken? vb een espresso-machine?
Of iets van tuingerief vb BBQ? :-) Ik denk vooral praktisch....
Of een mooie dure lamp, kastje ergens, schilderij of canvas van jullie trouwfoto?
Of mooie kristallen glazen?

Jill
9-3-2012
 Meld misbruik6-2-2012 21:39:13

Ja, dat is misschien nog een idee... Ik zou wel een kenwood of een kitchenaid willen, maar dat is dan direct al een groot cadeau he...

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik6-2-2012 21:48:10

Hallo, Een typisch kado, maar wel handig is een bestekkoffer. Wat nog... Een set wijnglazen, een uitvergroting van een trouwfoto, een tv, muziekinstallatie, keukenmateriaal, een tuinset, een wasmacien, awasmacien of droogkast. Een kleerkast, een bed of ander meubilair. Je kan misschien iets kiezen wat jullie graag willen maar zelf nooit zouden kopen... Veel succes met de keuze. Groetjes Annelies

lien
4-5-2013
 Meld misbruik6-2-2012 22:38:18

ik dacht ook meteen aan zo ne schone rode kitchenaid :-) !!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik7-2-2012 8:07:51

anders een keertje gaan kijken in van die winkels waar ze huwelijklijsten leggen? (inno ofzo) of een bepaald schilderij ofzo.

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik7-2-2012 9:19:42

haha scary, maar ook ik dacht meteen: "damn, waarom kan mijn grootmoeder of die van mijn vriend zo niets vragen? Ik zou meteen voor een kitchenaid of broodmachine of ... vragen" ;o)
mss eens polsen via je schoonmoeder welk bedrag ze er ongeveer op wil plakken?

Jill
9-3-2012
 Meld misbruik7-2-2012 11:10:52

Ik ga inderdaad eens polsen voor een richtbedrag... Maar we gaan er dit weekend misschien taart eten. En bij taart is het toch wel de ideale moment om te laten vallen dat zo een kenwood of kitchenaid echt wel de max is

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik7-2-2012 14:05:56

Ik ben deze week met mijn oma-meter een bestekkoffer gaan kiezen. Ze is zelf heel erg trots op haar bestekkoffer en ze wilde graag dat ik er ook één had en dat ik iedere keer dat ik hem zou gebruiken aan haar zou denken...

Karen
18-8-2012
 Meld misbruik13-2-2012 19:52:11

ik kan het wel begrijpen hoor ik geef ook liever een tastbaar cado... voor mijn vriendin hebben we een echte ezel gekocht! (ze heeft een weitje)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...