Terug naar overzicht
Of kan je iets gebruiken in de keuken? vb een espresso-machine?Of iets van tuingerief vb BBQ? :-) Ik denk vooral praktisch....Of een mooie dure lamp, kastje ergens, schilderij of canvas van jullie trouwfoto?Of mooie kristallen glazen?
Ja, dat is misschien nog een idee... Ik zou wel een kenwood of een kitchenaid willen, maar dat is dan direct al een groot cadeau he...
Hallo, Een typisch kado, maar wel handig is een bestekkoffer. Wat nog... Een set wijnglazen, een uitvergroting van een trouwfoto, een tv, muziekinstallatie, keukenmateriaal, een tuinset, een wasmacien, awasmacien of droogkast. Een kleerkast, een bed of ander meubilair. Je kan misschien iets kiezen wat jullie graag willen maar zelf nooit zouden kopen... Veel succes met de keuze. Groetjes Annelies
ik dacht ook meteen aan zo ne schone rode kitchenaid :-) !!
anders een keertje gaan kijken in van die winkels waar ze huwelijklijsten leggen? (inno ofzo) of een bepaald schilderij ofzo.
haha scary, maar ook ik dacht meteen: "damn, waarom kan mijn grootmoeder of die van mijn vriend zo niets vragen? Ik zou meteen voor een kitchenaid of broodmachine of ... vragen" ;o)mss eens polsen via je schoonmoeder welk bedrag ze er ongeveer op wil plakken?
Ik ga inderdaad eens polsen voor een richtbedrag... Maar we gaan er dit weekend misschien taart eten. En bij taart is het toch wel de ideale moment om te laten vallen dat zo een kenwood of kitchenaid echt wel de max is
Ik ben deze week met mijn oma-meter een bestekkoffer gaan kiezen. Ze is zelf heel erg trots op haar bestekkoffer en ze wilde graag dat ik er ook één had en dat ik iedere keer dat ik hem zou gebruiken aan haar zou denken...
ik kan het wel begrijpen hoor ik geef ook liever een tastbaar cado... voor mijn vriendin hebben we een echte ezel gekocht! (ze heeft een weitje)