Nu Online
Momenteel zijn er 722 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spelletje avondfeest gasten ??

6-2-2012 22:33:02
Hej,
Heeft iemand tips voor een soort spelletje of vraag voor de gasten met het avondfeest?

Moet niet te lang duren, maar dat breekt de avond.

Laat al je iedeeën weten

x

Caroline
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1554

Ellen
25-5-2012
 Meld misbruik6-2-2012 22:39:58

Het is ws niet helemaal wat je bedoelt maar wij gaan een wedstrijd doen om de openingsdans te raden.

Of mss een soort van stoelendans, zit iedereen nog eens naast iemand anders, kan je iemand nieuws leren kennen.

groetjes
ellen

Nancy
17-12-2011
 Meld misbruik6-2-2012 22:51:48

wij hebben een feestreglement gemaakt! Best grappig! makkelijk te vinden op internet!
succes, Nancy

Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik7-2-2012 7:30:00

Bedankt voor de leuke ideeetjes !!

We hebben nog wat tijd om er over te denken,

maar 't gaat daar snel zijn.

Groetjes,
Caroline

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik7-2-2012 9:22:40

Bij ons hadden onze getuigen en broer/zus een aantal spelletjes in elkaar gestoken, die wij dan moesten tot een goed einde brengen in een soort competitie tegen elkaar, was wel héél leuk (als je idee'tjes wil, laat't maar weten, dan leg'k het nog wat meer uit)! :) Verder hadden ze ook een powerpoint-presentatie gemaakt met foto's uit onze jeugd voor we elkaar kenden en vanaf het moment dat we samen zijn tot aan onze trouw. Was ook wel heel geslaagd om dat allemaal terug te zien! Als laatste was er nog een buikdansoptreden (van mijn lerares, want ik doe zelf al jaren buikdans), waarbij mijn man en ikzelf ook het beste van onszelf moesten geven...

Eveline
23-6-2012
 Meld misbruik7-2-2012 10:21:21

Wij doen ook een "Raad de openingsdans" Ik heb kaartjes gemaakt in hetzelfde van de uitnodigingen die ze kunnen invullen en we halen ze op na het eten, als we met iedereen even een babbeltje gaan slaan. De prijs is een Bongo-bon "Ontbijt Royal" voor de winnaar.

Laurence
31-3-2012
 Meld misbruik7-2-2012 17:46:55

ik ben naar een trouwfeest geweest waar ze ook een leuk spel speelden: het koppel riep 12 mannen naar voren van hun
vriendenkring. Er stonden ook 12 stoelen. dan zeiden ze: ga om ter snelst een
horloge halen (of een damesschoen, of toiletpapier, of een menukaart, ....) en
kom terug zitten. Maar ze haalden telkens een stoel weg.
Diegene die laatst aankwam kon dus niet zitten. Die kreeg
dan een opdracht. Die opdrachten waren gelinkt aan de 12 maanden volgend op de
trouw, bv. in de maand na de trouw kreeg je de opdracht om de kat eten te geven
tijdens de huwelijksreis, in december moest je hun boom komen versieren, in een
andere maand moest je op de koffie komen maar zelf de cake meebrengen....
het kwam erop neer dat ze zo zeker wisten dat ze die
mensen gingen terug zien in de maanden na hun trouw.

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik10-2-2012 16:16:36

wij hebben een feestreglement samen gesteld uit verschillende die we gevonden hadden op deze site en op internet. dit gaan we afgeven per tafel in puzzelvorm.

puzzel :
- 1 kant met foto van 'hun tafel'
- andere kant stukje van feestreglement
... leggen ze de stukjes samen dan kan men dat reglement lezen :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...