Terug naar overzicht
Het is ws niet helemaal wat je bedoelt maar wij gaan een wedstrijd doen om de openingsdans te raden.Of mss een soort van stoelendans, zit iedereen nog eens naast iemand anders, kan je iemand nieuws leren kennen. groetjes ellen
wij hebben een feestreglement gemaakt! Best grappig! makkelijk te vinden op internet!succes, Nancy
Bedankt voor de leuke ideeetjes !! We hebben nog wat tijd om er over te denken,maar 't gaat daar snel zijn.Groetjes,Caroline
Bij ons hadden onze getuigen en broer/zus een aantal spelletjes in elkaar gestoken, die wij dan moesten tot een goed einde brengen in een soort competitie tegen elkaar, was wel héél leuk (als je idee'tjes wil, laat't maar weten, dan leg'k het nog wat meer uit)! :) Verder hadden ze ook een powerpoint-presentatie gemaakt met foto's uit onze jeugd voor we elkaar kenden en vanaf het moment dat we samen zijn tot aan onze trouw. Was ook wel heel geslaagd om dat allemaal terug te zien! Als laatste was er nog een buikdansoptreden (van mijn lerares, want ik doe zelf al jaren buikdans), waarbij mijn man en ikzelf ook het beste van onszelf moesten geven...
Wij doen ook een "Raad de openingsdans" Ik heb kaartjes gemaakt in hetzelfde van de uitnodigingen die ze kunnen invullen en we halen ze op na het eten, als we met iedereen even een babbeltje gaan slaan. De prijs is een Bongo-bon "Ontbijt Royal" voor de winnaar.
ik ben naar een trouwfeest geweest waar ze ook een leuk spel speelden: het koppel riep 12 mannen naar voren van hunvriendenkring. Er stonden ook 12 stoelen. dan zeiden ze: ga om ter snelst eenhorloge halen (of een damesschoen, of toiletpapier, of een menukaart, ....) enkom terug zitten. Maar ze haalden telkens een stoel weg. Diegene die laatst aankwam kon dus niet zitten. Die kreegdan een opdracht. Die opdrachten waren gelinkt aan de 12 maanden volgend op detrouw, bv. in de maand na de trouw kreeg je de opdracht om de kat eten te geventijdens de huwelijksreis, in december moest je hun boom komen versieren, in eenandere maand moest je op de koffie komen maar zelf de cake meebrengen.... het kwam erop neer dat ze zo zeker wisten dat ze diemensen gingen terug zien in de maanden na hun trouw.
wij hebben een feestreglement samen gesteld uit verschillende die we gevonden hadden op deze site en op internet. dit gaan we afgeven per tafel in puzzelvorm. puzzel : - 1 kant met foto van 'hun tafel' - andere kant stukje van feestreglement ... leggen ze de stukjes samen dan kan men dat reglement lezen :)