Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwvervoer

6-2-2012 22:34:08
hallo iedereen op 9 juni trouw ik met mijn vriendin en we hebben toch al veel geregeld alleen zitten we een beetje vast met ons vervoer.Wij wonen namelijk 400meter van het gemeentehuis en gaan 100 meter verder eten dus wilde we geen fortuin geven aan vervoer nu hebben we via een vriendin 4 leuke opel kadettjes kunnen regelen en omdat t mannen van de jeugdbeweging zijn en ik daar ook bij ben geweest moeten we niks geven omdat ze eigenlijk maar 1 uurtje max weg zijn en geen afstand moeten doen .van bij ons thuis naar gemeentehuis en naar de zaal .Maar we komen eigenlijk 2 auto s te kort heeft er iemand een idee of kennen jullie iemand met een opel kadett van vroeger .alvast bedankt

lies
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 877

frida
6-2-2010
 Meld misbruik7-2-2012 10:57:50

helaas kan ik je niet helpen maar misschien eens mailtje sturen naar Opel club Belgian!

kristien

Meld misbruik7-2-2012 11:51:11

Hallo,
Van welke stad of gemeente zijn jullie ?

lies
9-6-2012
 Meld misbruik7-2-2012 22:51:59

hallo kristien wij zijn van tessenderlo
@ frida bedankt ga er eens naar kijken

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...