Nu Online
Momenteel zijn er 359 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

koud?

7-2-2012 7:18:55
hey bruidjes,

wij trouwen 21 april, en ik heb gekozen voor een bustierjurk.

Nu ben ik aant denken of het nodig is van iets te voorzien voor over mijn schouders, indien het fris gaat zijn....
Maar ik zou niet weten wat!

Ik ben niet zo bolero-achtig...

weten jullie een oplossing?

sofie
21-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 20 | Gelezen: 1309

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik7-2-2012 7:32:44

wij trouwen in oktober en ik heb wel een bolero aan mijn kleed maar hij is helemaal uitgewerkt in kant dus hij ziet er niet zo bolero achtig uit.maar dit moet natuurlijk passen bij je kleed. Misschien een kort wit jasje ofzo, bont is niet passend bij april.
mijn ma had ook al gezegd da ik maar koud moest lijden :-p

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik7-2-2012 7:44:02

ja, ik denk ook dat dit de enige oplossing gaat zijn.
Ik heb ook nog een sluier aan, dus als ik dan ook nog iets over mijn schouders ga doen, wordt het misschien wat te veel...

De sluier moet mij maar warm houden... :-)

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik7-2-2012 7:50:39

De adrenaline zal je warm houden! Een bruid heeft het zelden koud. :-)

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik7-2-2012 8:05:29

doe anders uggs aan onder je kleed ( van die just married) dat ziet niemand en dan heb je op zijn minst warme voeten :-p

Katrien
28-4-2012
 Meld misbruik7-2-2012 8:31:09

Wij trouwen 28 april en ik heb het zekere voor het onzekere genomen ene een kort vestje gekocht bij mijn kleed (wel met korte mouwen). Het is een vestje uit dezelfde reeks als mijn kleed dus het past er perfect bij! Misschien heeft jou bruidskleed ook wel een bijpassend vestje?

Gwen
21-4-2012
 Meld misbruik7-2-2012 8:59:45

Wij trouwen ook 21 april!
Ik heb mij deze bedenking ook al gemaakt, al denk ik graag dat het dan een zomers weertje gaat worden.
In maart heb ik mijn eerste pas en ik ga dan is kijken wat ze hebben, en als ik het niet mooi vind zal het even op de tanden bijten worden.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik7-2-2012 9:14:45

Hey,

Wij trouwen 7 september en normaal gezien zou het dan nog mooi weer zijn...:-).
Ik twijfel over een 'cirkelvestje'...is een soort van cilinder waar je je armen doorsteekt en het dan over je schouders hangt...
Het past ook wel bij mijn kleed, gezien het in organza is en het onderste van mijn kleed is ook organza...

Ga het nog eens passen bij de 1ste pas en dan beslissen...en anders idd ook kou lijden als het frisser is! :-)

Wij trouwen pas om 15u...dus normaal is dat het warmste deel van de dag...dus het kan overbodig zijn in mijn geval.

Succes er mee!

groetjes!

Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik7-2-2012 9:28:59

Hey

Wij trouwen eind september en zit ook met dit probleem. Een vestje of zo past niet echt bij mij kleed. Ik denk dat ik een stola ga voorzien. En dan kan ik nog zien of ik hem ga gebruiken op de dag zelf.

groetjes

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik7-2-2012 9:51:21

Op Amerikaanse sites zie je vaak dat een bruid een gewone cardigan aan heeft (een golfke gelijk wij zeggen). Google eens op "bride cardigan" en dan zie je veel voorbeelden.
Ik ga dit ook voorzien... Makkelijk om snel ergens weg te bergen, goedkoop, je kan een leuk kleurtje kiezen, je kan het nadien nog veel dragen. Eventueel een mooie broche er op?

An
18-5-2012
 Meld misbruik7-2-2012 9:59:03

Ik heb een organza cirkelsjaal om de dag mee te beginnen. Je steekt er zo je armen door en dan blijft hij hangen rond je rug. Véél handiger dan een stola waaraan je steeds moet trekken tot hij juist hangt...

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik7-2-2012 10:12:44

Haha! Sara... UGGS? :)

Zou wel grappig zijn :)

frida
6-2-2010
 Meld misbruik7-2-2012 10:55:08

hey, ik had voor in de kerk een kort lerenjasje op mijn kleed, dit heb ik na de trouw gewoon kunnen af dragen..

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik7-2-2012 11:23:37

ter info ik had het over deze botjes ;)
http://www.designerdesirables.com/images/products/12845...

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik7-2-2012 11:37:46

Hoi!
Wij trouwen een weekje na jullie & ook ik twijfel nog...
Ik ben aan het hopen op zo'n fantastisch voorjaar als we vorig jaar hebben gehad! (met natuurlijk een zonnige zomer voor de bruidjes die na ons trouwen! :-)).
Ik vind mijn jurk (bustier) absoluut het mooist op 'zijn eigen' en ik vind een sjaal/vestje/... vaak 'oubollig' eruit zien en afbreuk doen aan de jurk zelf... Ik mag mijn jurk normaal gezien 3w voor de trouw ophalen en zal nog afwachten tot dan denk ik... X

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik7-2-2012 12:22:00

Hoi meiden, ik verjaar op 21 april, en heb toch al vaak mijn verjaardag in topje of t-shirt kunnen vieren (overdag dan toch).
Misschien, als je niet zo bolero-achtig bent, kan je een mooie pashmina zoeken? Ik heb ooit foto's gezien van een lentebruid met een bustierjurk en die had een lange pashmina sjaal genomen. Ze droeg hem zoals de cirkelsjaal van An door de sjaal als een stola rond de schouders te slagen en er op haar rug een knoop in te leggen. De uiteinden werden dan mooi op haar poep gedrapeerd. Zo heb je iets dat 's ochtends wat warmte geeft doordat je schouders en bovenarmen bedekt zijn, maar dat je snel kan uitspelen als het warmer wordt. Bovendien heb je zo'n pashmina's in honderden kleuren en kan je die achteraf ook nog lekker dragen (ik heb zelf 10 van zulke sjaals, in alle kleuren van de regenboog).

Ik heb voor mijn eigen trouw over 17 dagen een bolero in bont, wegens een corsage op mijn bustierjurk was een stola voor mij geen optie.

Delphine
21-4-2012
 Meld misbruik7-2-2012 14:23:53

Wij trouwen ook op 21 april :). Heb ook een bustierjurk.
Ik liet een bolerovestje maken in ons themakleur door mn schoonzus die mode studeert.
Ik had eens in de winkel gevraagd voor een kanten bolero van het merk van mn kleed en ik viel achterover van de prijs (600 euro voor een stukje kant dat je amper ziet!).

Ik hoop natuurlijk ook op een mooi zomers weertje, maar dan is de bolero goed voor als het 's avonds afkoelt. ;)

Groetjes!

kim
7-7-2012
 Meld misbruik7-2-2012 17:48:00

Hey!

Ik verjaar op 22 april en heb altijd al redelijk goed weer gehad!
Vorig jaar was een uitzondering omdat het toen net stormde.
Dus ik zou je niet teveel zorgen maken ;-)
2 jaar geleden hebben wij tot snachts in een tshirtje in de tuin gezeten :-)

groetjes

Effie
28-4-2012
 Meld misbruik7-2-2012 21:58:44

Hallo,

Toevallig, ik was er net over bezig met mn beste vriendin.
Ik ga een vestje kopen in mn themakleur, gewoon een fijn giletje voor van punt A naar punt B te gaan indien het toch fris zou zijn.
Ik hoop echt wel dat het zonnetje van de partij is ;-) maar dat kunnen we niet bestellen hé
Maar aangezien we dan al bijna mei zijn ga ik ervan uit dat we toch al geen vrieskou meer gaan hebben haha

Groetjes

Griet
21-4-2012
 Meld misbruik7-2-2012 22:06:41

Hallo,

Ook wij trouwen op 21 april ;-)
Ik heb ook nog niet echt iets voorzien voor 'de warmte', maar ik hoop net als zovelen op een stralend zonneke die dag!!

Groetjes, Griet
(leuk dat er zoveel 21 april bruidjes zijn)

Julie
21-4-2012
 Meld misbruik8-2-2012 13:59:28

Ik trouw ook op 21 april en het zal stralend weer zijn !!!

Groetjes Julie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info