Terug naar overzicht
Wij hebben hiervoor tijd voorzien van 14u tot 15.15u. We rekenen op 3 kwartier mis (14u tot 14.45u) en een half uur babbelen (14.45u tot 15.15u) :-).Ons hebben ze immers altijd gezegd dat een misviering nooit een volledig uur duurt :-).Groetjes!Evelien
wij hebben een vrijzinnige viering in combinatie met namgevingsfeest (soort van doop) voor ons zoontje en reken ook op een uurtje.de viering is in de tuin van de zaal en wordt onmiddelijk gevolgd door de receptie dus scheeld tijd voor ons en de mensen om zich te verplaatsen ;-)
beste KlaraOnze ceremoniemeester heeft ons verteld dat de duur van een misviering afhangt van live muziek of muziek op cd... Mits wij live muziek hebben moesten we van hem 1u15 voorzien voor onze mis... liever iets te veel tijd tellen dan moeten rushen :-) en uitlopen doet alles toch altijd.GroetjesKatrien
hier een 1u30 gerekend ik reken op 1uur mis tis al bijna 2 min wandelen naar het altaar in trage pas nu ja ik reken op 45min mis met een marge van 15' (ik denk dan aan auto's die geparkeerd worden , opstelling van de suite (zon 7paren) , enz ) het overig halfuurtje is foto's bij uitgang kerk ,kindjes bedanken , babbeltje met de mensen die de mis bezochten . zijn we vroeger klaar zoveels te beter dan vertrekken we naar feestzaal en hebben we wat langer tijd om uit te puffen en op te frissen