Terug naar overzicht
Tip tegen de stress - Sedinal, verkrijgbaar bij de apotheker en werkt rustgevend en is een plantaardig voedingsupplement.Verder is het natuurlijk niet leuk dat er mensen afbellen. Je hoop toch dat de meesten willen delen in jullie geluk.
ik zou het ook erg vindenom de stress te verminderen mss eens met de mensen van de zaal bellen. Zij weten dan wel enkele tips om het wat 'gevulder' te doen lijken.Vb tafels verder uit elkaar zetten, minder mensen per tafel, ... zo heb je meer ruimte nodig voor minder volk en lijkt de zaal beter gevuld. :o)
Inderdaad, ik zou ook contact opnemen met de zaal.Schilt het echt veel? Misschien kan je een leuke hoek maken voor foto's (met zotte attributen, polaroids, enz), of kan je enkele boompjes of planten in de zaal zetten (huren?) om de zaal optisch wat te verkleinen....De mensen van de zaal weten wel raad :-)Of heb je misschien nog enkele mensen die je in 1e instatie nit hebt uitgenodigd, die je nu wel kan vragen?
Ik zou me daar ook geen zorgen om maken, de mensen van de zaal zullen gerust ervaring genoeg hebben in het opkleden van de zaal met veel of weinig mensen!
iets minder volk wil niet zeggen dat het een minder leuk feestje zal zijn.k'zou me er niet te veel zorgen in maken.Eens bellen naar de zaal , die zullen wel tips hebben voor het inkleden van de zaal.
Bedankt iedereen voor de reacties.ik ga jullie raad opvolgen en eens met de zaal alles bespreken :-) we moeten binnenkort ook onze menu gaan vastleggen en gaat het dan ook eens vragen.we hebben ook al liggen denken om met tafeldecoratie met ballonnen te werken dat doet ook al veel.als ook gaan we een speelhoek inrichten voor de kids die komen want die zullen wel talrijk aanwezig zijn :-) groetjes wendy