Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help

7-2-2012 14:04:42
hoi mede bruidjes en gommetjes,

ik kom mijn hart even luchten.

binnen 45dagen is het zover en de bevestigingen vr het feest komen binnen.
of om het beter te zeggen de annulatie's :-(
we hadden heel wat volk voorzien voor ons feest en hadden dus ook een voldoende grote zaal geboekt.
maar nu beginnen er steeds meer en meer mensen (vooral familie) af te bellen tot mijn grote frustratie; en slaagt mijn paniek toe.
ik begin meer en meer te vrezen dat onze zaal TE groot gaat zijn, en dat er enorme leegte gaat heersen.
en hoe meer ik erover denk hoe slechter :-)

pfff ik krijg er echt stress van.

iemand tips of tricks om geen stress te hebben :-)

groetjes wendy

wendy
24-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1077

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik7-2-2012 14:16:30

Tip tegen de stress - Sedinal, verkrijgbaar bij de apotheker en werkt rustgevend en is een plantaardig voedingsupplement.

Verder is het natuurlijk niet leuk dat er mensen afbellen. Je hoop toch dat de meesten willen delen in jullie geluk.

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik7-2-2012 14:38:03

ik zou het ook erg vinden
om de stress te verminderen mss eens met de mensen van de zaal bellen. Zij weten dan wel enkele tips om het wat 'gevulder' te doen lijken.
Vb tafels verder uit elkaar zetten, minder mensen per tafel, ... zo heb je meer ruimte nodig voor minder volk en lijkt de zaal beter gevuld. :o)

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik7-2-2012 15:30:30

Inderdaad, ik zou ook contact opnemen met de zaal.
Schilt het echt veel? Misschien kan je een leuke hoek maken voor foto's (met zotte attributen, polaroids, enz), of kan je enkele boompjes of planten in de zaal zetten (huren?) om de zaal optisch wat te verkleinen....
De mensen van de zaal weten wel raad :-)

Of heb je misschien nog enkele mensen die je in 1e instatie nit hebt uitgenodigd, die je nu wel kan vragen?

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik7-2-2012 16:20:04

Ik zou me daar ook geen zorgen om maken, de mensen van de zaal zullen gerust ervaring genoeg hebben in het opkleden van de zaal met veel of weinig mensen!

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik7-2-2012 19:56:05

iets minder volk wil niet zeggen dat het een minder leuk feestje zal zijn.
k'zou me er niet te veel zorgen in maken.
Eens bellen naar de zaal , die zullen wel tips hebben voor het inkleden van de zaal.

wendy
24-3-2012
 Meld misbruik8-2-2012 12:52:03

Bedankt iedereen voor de reacties.

ik ga jullie raad opvolgen en eens met de zaal alles bespreken :-) we moeten binnenkort ook onze menu gaan vastleggen en gaat het dan ook eens vragen.

we hebben ook al liggen denken om met tafeldecoratie met ballonnen te werken dat doet ook al veel.

als ook gaan we een speelhoek inrichten voor de kids die komen want die zullen wel talrijk aanwezig zijn :-)

groetjes wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...