Terug naar overzicht
Oeie Sandra... toch ni alle 20 dagen een probleem vanaf nu hè want da is ook ni leuk Sorry geen VWbusjes of kevers hier... Maar hoop dat je snel een oplossing vindt!!!!!!
Ewel, ik hoop het ook :-)...alles verliep tot nu toe erg vlot, maar t begint precies wat tegen te slagen nu!Komt wel goed...tis eigenlijk een werkje dat men liefje moet opknappen...maar wie weet welke ideetjes doe ik hier nog op é :-).Ik zei zo om te lachen: desnoods gaan we te voet (gezien wij vrij kort tegen het gemeentehuis wonen) en mijn verloofde doodserieus 'ja, waarom ni?'...hallooo...was echt een grapje zene seg :-)!groetjes ;-)
Hey Sandra!wij hebben samba busjes en een kever cabrio voor onze grote dag. Wij wilden ook niet te veel investeren in vervoer dus wij zijn via een forum beginnen zoeken en hebben dus mensen gevonden die dit als hobby doen. Je hebt dan vaak wel verschillende mensen en je hebt natuurlijk ook geen contract... De prijs ligt natuurlijk ook wel stukken lager. Ik ben bij hen terecht gekomen via fleet of flat4free (via google kom je er wel uit) dan gewoon naar het forum gaan en onderaan staat er ergens een topic bruidsvervoer.
Ok, gevonden!Inderdaad...handig forum!Bedankt Nathalie!
Hallo Sandra,De feestkever uit Roeselare verhuurt vw kevers voor huwelijken.www.defeestkever.be Groetjes,
Hey Sandraik heb je even een mailtje gestuurd met de info waar we onze wagen gereserveerd hebben
ik denk dat retro er heeft www.retro.be Wij zijn daar toen gaan zien en alles zag er dik in orde uit en de prijzen waren ook goed te doen.
Wij hebben ook een volkswwagen busje voor onze trouw en die mensen hebben ook een kever geloof ik. En helemaal niet duur! Zij versieren de wagen ook helemaal.Dit is de website:http://trouwvervoer.skynetblogs.be/