Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

212 dagen - problemen met vervoer!

7-2-2012 15:11:40
Hallo allemaal,

Na een vorige 'probleem' topic rond mijn bruidsmeisje...is het nu de beurt aan ons vervoer...

Mijn verloofde is automechanieker en heeft ook avondschool carrosserie gedaan en was (sinds september 2011) met een vriend bezig aan de restauratie van een VW kever cabrio. Die kever is geen eigendom (niet van mijn verloofde, niet van die vriend) maar de eigenaar had hen gevraagd of ze het zagen zitten om de kever op te lappen, klaar te maken voor nieuwe laag verf, interieur op te knappen enz...
Vriendelijk als ze zijn, deden de boys dit gratis...ook omdat ze het gewoon fun vinden...en de eigenaar had hen beloofd, eens de auto af dat ze hem dus mochten lenen om dagtripje mee te maken...en dus ook dat wij er in mochten trouwen.
Er is nu iets tussengekomen...gedaan met aan de kever te werken (hij was al goed nog bijlange niet af)...al die moeite tot nu toe wel voor niks en geen ceremoniewagen voorlopig...

Grrrrr...!
We hebben natuurlijk nog wel tijd om iets anders te zoeken...maar weer onvoorziene centjes extra in het budget wsl...

Zijn er mensen hier die een vw kever gehuurd hebben of een vw samba bus??
Waar hebben jullie deze gehuurd en hoeveel hebben jullie er voor betaalt?

Bedankt voor alle tips!

groetjes

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 863

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik7-2-2012 15:21:26

Oeie Sandra... toch ni alle 20 dagen een probleem vanaf nu hè want da is ook ni leuk

Sorry geen VWbusjes of kevers hier... Maar hoop dat je snel een oplossing vindt!!!!!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik7-2-2012 15:30:48

Ewel, ik hoop het ook :-)...alles verliep tot nu toe erg vlot, maar t begint precies wat tegen te slagen nu!

Komt wel goed...tis eigenlijk een werkje dat men liefje moet opknappen...maar wie weet welke ideetjes doe ik hier nog op é :-).

Ik zei zo om te lachen: desnoods gaan we te voet (gezien wij vrij kort tegen het gemeentehuis wonen) en mijn verloofde doodserieus 'ja, waarom ni?'...hallooo...was echt een grapje zene seg :-)!

groetjes ;-)

nathalie
19-5-2012
 Meld misbruik7-2-2012 15:41:56

Hey Sandra!
wij hebben samba busjes en een kever cabrio voor onze grote dag. Wij wilden ook niet te veel investeren in vervoer dus wij zijn via een forum beginnen zoeken en hebben dus mensen gevonden die dit als hobby doen. Je hebt dan vaak wel verschillende mensen en je hebt natuurlijk ook geen contract... De prijs ligt natuurlijk ook wel stukken lager. Ik ben bij hen terecht gekomen via fleet of flat4free (via google kom je er wel uit)
dan gewoon naar het forum gaan en onderaan staat er ergens een topic bruidsvervoer.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik7-2-2012 15:46:22

Ok, gevonden!
Inderdaad...handig forum!
Bedankt Nathalie!

Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik7-2-2012 15:48:06

rik

Meld misbruik7-2-2012 17:19:26

Hallo Sandra,

De feestkever uit Roeselare verhuurt vw kevers voor huwelijken.
www.defeestkever.be

Groetjes,

maike
4-8-2012
 Meld misbruik7-2-2012 17:34:01

Hey Sandra

ik heb je even een mailtje gestuurd met de info waar we onze wagen gereserveerd hebben

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik7-2-2012 18:07:26

ik denk dat retro er heeft www.retro.be Wij zijn daar toen gaan zien en alles zag er dik in orde uit en de prijzen waren ook goed te doen.

Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik7-2-2012 19:10:39

Wij hebben ook een volkswwagen busje voor onze trouw en die mensen hebben ook een kever geloof ik. En helemaal niet duur! Zij versieren de wagen ook helemaal.
Dit is de website:
http://trouwvervoer.skynetblogs.be/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...