Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuige: Check :))

7-2-2012 16:19:35
Vorige week heb ik mijn beste vriendin gevraagd of ze mijn getuige wou zijn.
SUPERLEUK MOMENT! Ze had het absoluut niet verwacht, iedereen dacht dat ik mijn zusje zou vragen. Niet dus...
Ik wou het een beetje origineel doen, niet gewoon de vraag stellen en ik moet zeggen het is me aardig goed gelukt.
Ze begon zelfs te wenen! (En ik stiekem ook )

Ben zelf ook héél blij, ze leeft ontzettend mee met mij en ze is gewoon de beste vriendin die je kan hebben!
Zo, ik wou even mijn blijdschap delen

Evy
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 786

maike
4-8-2012
 Meld misbruik7-2-2012 17:30:27

Hartstikke leuk zeg, het is superfijn als je dit kunt delen met je beste vriendin!

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik7-2-2012 18:03:53

ik kon ook niet kiezen tussen kleine zus of beste vriendin. Toen ontdekte ik dat je twee getuigen mag vragen en mijn probleem was opgelost! :o)

Bea
31-8-2012
 Meld misbruik7-2-2012 21:26:13

nu maak je ons wel benieuwd hoe je het aangepakt hebt ;-)

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik7-2-2012 21:56:44

Haha, tja ik moet wel eerlijk toegeven, ik heb niet alles zelf verzonnen. Gelukkig bestaat google .
Mijn vriendin in zot van chocolade dus heb ik een grote chocoladeletter "G" laten maken bij een chocolatier hier in de buurt. En die heb ik haar eerst gegeven, ze keek me vreemd aan "Oke, ja, bedankt..." Haar achternaam begint wel met een "g" maar ze snapte niet goed waarom ik haar dat gaf.
Toen volgde een kaartje (speciaal laten maken voor haar) met het volgende gedichtje:

Een chocoladeletter G,
Je zal denken “Wat ben ik daar nu mee”
De “G” van (naam)
Van Grappig, Guitig, Geweldig of nog iets anders misschien…

Voordat wij op 1 juni 2013 kunnen trouwen moet er veel geregeld zijn.
Niet alleen een locatie en een jurk, een hapje eten is ook wel fijn.
Maar eigenlijk is dat bijzaak, de ceremonie is waar het omgaat,
De reden dat je samen voor die ambtenaar staat.
Natuurlijk hebben wij met ons Ja-woord de belangrijkste taak,
Maar zonder getuige is dat een verloren zaak.
Een getuige gelooft in het huwelijk en zal er stiekem over waken.
Het zetten van de handtekening is dan ook een van de belangrijkste taken!
Voor deze functie vraag je niet zomaar iemand,
Met je getuige heb je een speciale band.
Vandaar dat ik jou nu wil vragen:
Lieve (naam), Wil jij mijn Getuige zijn?

Ze las het tekstje hardop voor en halverwege begon een belletje te rinkelen en kreeg ze al een krop in de keel... Ze is een heel emotioneel persoon (toen we onze verloving gingen aankondigen begon ze ook te wenen) het was gewoon een topmoment.
Ik heb een fotoke van de chocolade en het kaartje maar ik weet niet hoe ik deze kan toevoegen

mieke
13-7-2013
 Meld misbruik7-2-2012 22:47:36

wauw, origineel idee
ik zou ook een krop in de keel krijgen

Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik7-2-2012 22:49:04

Super origineel!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...