Terug naar overzicht
Hallo,Als jij je kleed korter wilt, dan maken ze dat wel voor jou zo in je bruidswinkel!Groetjes,karen22.12.2006
Hey,bij mij valt het kleed tot net op de schoenen. Maar als je het graag wat korter wil, dan doen ze dat ook hoor. Trouwens, in de boekjes staat lang niet alles!Gewoon naar vragen in de winkel zou ik zeggen.Lieve
Hee greetIk had ook zo mijn eigen voorstellingen van wat ik wilde, en een daar van was dat ik perse een jurk wilde tot op de helft van mijn onder been, in een aanal zaken geweest en hele mooie jurken gepast... maar het was het allemaal niet, tenslotte heb ik overwogen een jurk voor mij te laten ontwerpen(Is al met al niet veel duurder dan die belachelijke prijzen in de bruidswinkels) EN TOEN... liep ik tijdens gewoon een mddagje shoppen met mijn moeder tegen DE jurk aan, het is een hele sjieke mooie witte jurk geworden, heb ik daarna met een organza swal gedragen! Was echt fantastisch en ik voelde mijzelf er heel prettig in!!!!Heel veel succesliefs nathalie alweer 5 dagen getrouwd
Hi Nathalie,Bedankt, dat geeft toch alweer een beetje goede moed. Ben je die jurk tegen gekomen in een gewone winkel of was het een bruidswinkel. En welke winkel was het?Greet