Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

welke kleur voor bruidskindjes?

7-2-2012 22:13:48
hallo,

Een vraagje. Stel dat mijn verloofde een taupe of bruin kostuum zou aandoen (ik heb een ivoor)......welke kleur zouden jullie dan de bruidskindjes aandoen?
Iets kleurrijks of juist ook in de bruin/wit tinten?
Welke (felle) kleuren zouden hier bij passen?
Waar hebben jullie dit gekocht?

Ilse

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 628

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik7-2-2012 22:58:05

M'n verloofde en ik zitten beide in taupe/ivoor, dus hebben we de hele suite deze kleuren zowat "verplicht". Behalve de grootouders dan, we kunnen moeilijk nu verlangen da ze speciaal voor ons iets helemaal nieuw moeten komen (oma is 86, opa 80) dusja :-)

Wij hebben gekozen voor een jurkje uit C&A comm collectie!

Ivm eventueel bijpassende kleuren; mss mintgroen, of lila?

Groetjes Niki

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik8-2-2012 1:58:06

lichtroze of fuschia voor meisjes
lichtblauw of 'korenbloemblauw" ?
lichtgeel of licht limoengroen?
eigenlijk gan veel leuke kleurtjes, maar ik zou eerder de pasteltinten nemen ipv felle kleuren

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik8-2-2012 6:49:10

Ik zou persoonlijk dan wel weer gaan voor felle kleuren! Pasteltinten gaan volgens mij te braaf zijn.

Bij taupe/bruin en ivoor gaan heel veel kleuren, knalgeel, knalroos, limoengroen, helblauw, ... allemaal mogelijk! Ik zou dit dan wel doortrekken naar de rest van de versiering :-).

Groetjes!

Evelien

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik8-2-2012 8:38:36

ik heb aqua-kleur voor ons bruidsmeisje omdat dat ook onze themakleur is.
dit is op dit moment mijn favoriet en we gaan dat wsl ook bestellen:
http://www.suitsyouwell.nl/meisjes/bruidsmeisjesjurken-en-feestjurken/726/meisjesjurk-aqua-met-ballonrok

fuchsiaroze, limoengroen of felgeel zijn inderdaad ook super mooi zoals Evelien zegt.

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik8-2-2012 8:40:24

fel-paars past er ook wel bij, en wijnrood is ook wel heel mooi

Little L

Meld misbruik8-2-2012 20:46:53

Ik zou ook voor kleur gaan!

Ilse

Meld misbruik9-2-2012 12:41:34

We hebben eventueel het idee om de meisjes (waaronder 1 mijn dochtertje is) in het felgroen te kleden, maar wat met mijn zoontje dan? En zouden jullie de 2 meisjes identiek hetzelfde kleden of juist niet?

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik9-2-2012 15:42:43

identiek hetzelfde zou ik persoonlijk niet doen, ik zou gaan voor hetzelfde kleedje in andere kleur, of zelfde kleur maar ander kleedje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...