Terug naar overzicht
Ik vind dit zeker niet slecht geformuleerd hoor. De manier waarop je het vermeld is heel duidelijk en vriendelijk. Het feit dat je nog zegt :' een kindvriendelijke huwelijksborrel' maakt het zelf nog volledig. Ik denk dat als je het aan iedereen mondeling moet gaan zeggen, dat het juist wat omslachtiger wordt...De rest van de teksten vind ik ook OK ! :-)
Ik vind dat eigenlijk heel goed geformuleerd. Ik zou het zo laten hoor...
Ja ook ik vind het zeer geslaagd hoor!Wij zeggen het idd zelf tegen de mensen, omdat ik zo geen inspiratie had.
Ik vind het ook een zeer geslaagde tekst ! Groetjes,Els
Zo laten :) Vermijd discussies en misverstanden.L.
Hoi Sofie,Dit is absoluut mooi geformuleerd. Dit zou ik zo houden hoor!Wij hebben zelf ook 2 kindjes en bij ons zijn ook alle kindjes de hele dag welkom, maar op het avondfeest is het ook onze bedoeling dat de kindjes huiswaarts keren.Enkel voor onze eigen kindjes zijn we er nog niet volledig uit hoe we dit het beste oplossen, aangezien iedereen die je vertrouwd met je kinderen ook op het feest aanwezig zal zijn.Gelukkig hebben we nog even de tijd om hier een mouw aan te passen.GroetjesVicky
Nog even tussen haakjes, onze kindjes blijven nog wel even op het avondfeest, ik denk dat ze dit ook super geweldig zullen vinden, aangezien ze er even hard, (zoniet harder naar uitkijken) als wij.
Bedankt dames, dan zullen we het zo laten. xxxx