Terug naar overzicht
HeyIk denk dat wij snoepsatés gaan geven of kleine snoepzakjes of iets dergelijks. Beetje versieren met mooie lintjes. Ik heb hierover nog niet zo uitgebreidt nagedacht. Ik weet al wel heel zeker dat we dit gewoon enkele dagen voor de trouw zelf zullen doen. Veel goedkoper en dat kan toch iedereen
Hey Stephanie,Wij geven de kindjes ook snoepjes bij de kerk. Nadat we de duiven hebben losgelaten, mag ons zoontje de kindjes een zakje snoep/of hartlolly geven... (als hij ze wil afgeven tenminste :p hihi meestal houdt hij het liever zelf ;-)) Groetjes Tinneke
Hey, wij hebben zelf zakjes gegeven met die gekleurde hartjes in. Groetjes
Wij hadden zakjes snoep voorzien voor aan het gemeentehuis en gaven dit gewoon zelf (iemand anders hield het mandje met de snoepjes bij in tussentijd).
ik dacht aan zoiets te maken http://www.trouwplaza.be/papieren-windmolens.html met een snoepje of lolly aan
bellenblaas voor de kindjes?
Hey StephanieWe zijn gisteren naar onze ceremoniemeester geweest.Die zei dat de kindjes liefst snoepjes of een bellenblazer krijgen.Hij zou de mand met kleine cadeautjes bij houden en wij kunnen de cadeautjes afgeven als de kindjes een tekening gemaakt hebben of een bloemetje ofzo afgeven...
Goed idee Little L een bellenblaas!! Houdt ik in mijn achterhoofd!Groetjes Tinneke