Terug naar overzicht
Hoi, Kijk eens op hun website www.tendauwecatering.be en daar vind je heel veel menu's en hun prijzen. Wij zijn er al gaan eten voor een jubileum en het was zeer lekker! Wij vinden het 4-landenbuffet heel leuk en gingen normaal daar ons feest doen maar doordat we de zaal wat ouwbollig vonden en er weinig parkinggelegenheid is hebben we niet voor hen gekozen. Ook de feestzaal waar we het nu doen heeft een heel grote tuin waar we meteen verliefd op waren. Hopelijk ben je hier iets mee.Debra11/08/06Nog 8 dagen te gaan ...
Dag Debra, Mag ik misschien vragen waar je nu je feest zal geven? We gaan maandag eens kijken naar Ten Dauwe. Groetjes
Dag Els,Ik weet niet van waar je bent, maar misschien kan je eens een kijkje gaan nemen in Zegelsem(deelgemeente Brakel).Ik ben er vorig jaar naar een feest geweest en het was daar super... een heel speciale lokatie het is een vierkantshoeve met binnenkoer en ook grote tuin voor evt. receptie. Bij slecht weer kan de receptie in de zeer mooie koestal plaatsvinden. De feestruimte is er in de oude schuur, deze is zeer romantisch aangekleed. Alles is er zeer verzorgd en tot in de puntjes geregeld. Je kan altijd een afspraak maken en vrijblijvend gaan kijken, je zal er vriendelijk ontvangen worden, en de nodige uitleg krijgen... Er is ook een web-site -www.hofvandeputte.be -(bijna af heb ik gezien) en tel.nr en @ staan erop vermeld.Groetjes.
Hallo, Ik ben eigenlijk van Knesselare. Brakel ligt dan eigenlijk een beetje te ver. Maar de locatie leek me anders wel schitterend. Alvast bedankt, Groetjes