Terug naar overzicht
Ik denk dat die cupjes in het kleed dan het beste zijn...
heb je wel schouderbandjes aan je kleed?Dan is dit misschien een oplossing: http://www.hunkemoller.be/fr/collection/soutien-gorge/accessoires-soutien-gorge/low-back-strap-2.html
Amai, dat ziet er ingewikkeld uit! :)De bandjes zijn op mijn rug gekruist dus dat is jammer genoeg geen oplossing!
Hoi, idem hier. Ik draag een strapless bh, en deze gaan ze in mijn kleed verwerken zodat er niets zichtbaar is aan mijn rug.Waar ik mijn kleedje gekocht heb, hebben ze dit voorgesteld.Mss ook even aan jouw verkoopster vragen?
ik ga ws voor deze bh http://www.lightinthebox.com/Silicone-3-4-Cup-Strapless... tenzij ze iet kunnen arangeren met een gewone strapless bh maar hier ook op rug met wat veters tot op de poep het enige dat ik nog kan bedenken is een bh met voorsluiting die dan vanachter maar een fijn lintje of doorzichtig rubber lintje heeft tussen mijn linten zie je dat dan toch niet
Hoi Lola,Ik had hetzelfde probleem en heb vorig weekend een "plakbeha" gekocht. Op de binnenzijde van de cups zit er een kleefstof waardoor de beha aan je boezem blijft kleven . Er zit een gebruiksaanwijzing bij en ook een produkt om de binnenzijde proper te maken want door de lijm mag je hem wel niet wassen. Als je wil kijk ik vanavond eens voor het merk.
Ik denk dat ik mezelf 'zekerder' zou voelen met een BH in het kleed.Doordat ze dit vastnaaien in je jurk, zal dat wel veilig zijn :)
@ Tima: misschien toch opletten met dit soort bh. Dit model kan je echt helemaal niet vergelijken met de modellen die we hier kennen. Dit lijkt me een Amerikaanse site, kan dat? De modellen daar, alsook Victoria Secret, kan je niet vergelijken met de westerse modellen. Qua stevigheid en pasvorm zijn die echt anders! Victoria Secret daar is superbekend, en hier zien we ook regelmatig foto's op nieuwssite's, maar qua prijs zitten die gelijkaardig aan Hunkemuller, en helaas ook qua stevigheid.Ik zou opteren voor een bh die ze kunnen innaaien, ofwel voor zo'n plakbh! Die zijn echt wel goed.Groetjes,Iemand uit de lingeriesector :-)
Hey!Ik was aanvankelijk ook van plan een pakbeha te dragen en had er één gekocht in een lingeriezaak. Is van Eve's Bra, huidskleur en C-cup. Ik heb me eerder bedacht en ga toch voor de "gewone" lingerie gaan. Moest je interesse hebben om hem over te kopen, hij is nog niet gedragen! Geef maar een seintje: evelinedecorte@hotmail.com
hey lieselot bedankt voor de tip maar kwilde eigenlijk gewoon de foto tonen een bh op t internet kopen heb ik geen goede ervaring in .hier maar een b cupje dus da zal niet gaan
Bedankt iedereen! Ik ben er wel nog niet uit maar ik denk dat ik toch voor de bh zal gaan. Ik denk mee daar het zekerst in te voelen.Grtjs