Nu Online
Momenteel zijn er 589 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

winstgevend idee !!!

8-2-2012 23:57:56
vandaag had ik plots een geweldig idee :-)!!
Mijn vriend was om te lachen tegen iemand aan het vertellen dat hij zou trouwen in een hemd zoals JM pfaff met reclame op de kraag. en plots bedacht ik: wat als we nu eens de tafels naar een bedrijf noemen en op elke tafel het logo van dat bedrijf en wat het doet. dus bijvoorbeeld mensen die aan de tafel estee lauder zitten, andere mensen aan de tafel kaneka, ... (allemaal bedrijven in de buurt) en dan vragen wij die bedrijven om te sponsoren en hetgene wie het meeste sponsort krijgt de eretafel :-) !! zo maakt ge misschien nog winst op u eigen trouw :-) !!!

lien
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1048

tima
8-9-2012
 Meld misbruik9-2-2012 0:05:49

je weet nooit é leuk voor de huwelijks reis

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik9-2-2012 8:57:35

haha, inderdaad... je weet nooit :)
zeker handig bij een beperkt budget!

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik9-2-2012 11:36:09

haha, jij bent duidelijk van hier in de buurt aan de bedrijven te zien :D! Inderdaad grappig in deze regio zitten wel heel wat grote bedrijven...misschien dat zij wel willen sponsoren :D! Zou echt wel super zijn, winst maken op je eigen trouw!! Nu alleen nog wat overtuigingstalent en tis in de sjakos!

Sarah
6-10-2012
 Meld misbruik9-2-2012 11:50:06

Goh, dat zou elk trouwfeest een pak goedkoper maken... :)
Laat maar even weten of het je gelukt is :)

stef
1-9-2012
 Meld misbruik9-2-2012 14:54:59

hahaha schitterend idee, zo te merken ben je ook van de kanten van olen, oevel enz..
ik werk bij Taura in oevel, kan daar eens vragen lol

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik9-2-2012 16:45:53

dat is toch niet aan ons besteed!Iemand anders reklame laten maken op mijne dag!!! No way.....kmaak het liever persoonlijker en met mijn eigen centjes!
elk zijn mening

lien
4-5-2013
 Meld misbruik9-2-2012 17:19:03

Ja ik ben van Diest afkomstig maar we zijn aan het bouwen in Tongerlo.
Ik ben niet van plan om het te doen hoor :-), tenzij we uiteindelijk er toch niet komen met ons budget :-) !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...