Terug naar overzicht
Vind ik een superidee! Gewoon vanboven die categorie toevoegen en we zijn vertrokken!
Bij de concurrentie hebben ze dit ook, verslagjes, foto's, heerlijk om te lezen en naar te kijken.
ook de "te koop / gezocht" zou leuk zijn.dan kan je vaak eens gaan piepen... vooral handig voor bruidjes met een beperkt budget, of voor als je nog veel te veel trouwspulletjes hebt liggen :-) @Dorine ; welke concurrentie dan eigenlijk?
vind ik ook een super idee! En idd "Te koop/gezocht"" zou ook wel handig zijn :-)
Ik had dat ook al eens gedacht. Bij de zoekfunctie kan je wel "verslag" ingeven ofzo. En dan krijg je heel veel verslagjes... Maar het zou natuurlijk nog beter zijn als er een aparte sectie was.
ja die te koop gezocht zou ook super zijn
Inderdaad...goede tip voor de redactie :-)!groetjes
Vind ik ook wel een leuk idee! Zou het inderdaad wel makkelijker maken
ik steun de oproep! ** puppyblik richting redactie **
@Carrie (en de rest ook natuurlijk) www.ik-trouw.org , alle onderwerpen staan apart. Altijd leuk om eens een ander haar/zijn verhaal te lezen of ideeën op te doen.
Super goed idee!!! Ik lees ook super graag de verslagjes, dus absoluut een goed idee!!Lieve groetjesChantal
Alstublieft dames: De categorie 'Verslag Huwelijksdag' is aangemaakt.www.wijtrouwen.com/nl/forum/default.aspx?subject=Verslag%20HuwelijksdagGroetjes,Pascal
altijd leuk, een luisterend oor vanuit de redactie, een dikke pluim voor jullie!!
Amai, super! Pascal you are the best!Het enige nadeel... Nu zal ik totaal niet meer van de computer weg te krijgen zijn...
Oh...leuk :-)! Bedankt aan de redactie!!
Super! Bedankt redactie...
Jeej!!! De forum-redactie van deze site is echt GEWELDIG!! Ne dikke merci! En inderdaad, hier nog een bruidje die niet meer van de pc weg te slaan zal zijn :D!
ja super bedankt