Terug naar overzicht
Veel succes Ellen. Ik ben zelf ook dinsdag geweest. Mijn kapsel is zelf ook half opgestoken met krullen en mijn tiara :-)Ik vond het ook zeer moeilijk om iets te vinden dat ik echt graag zag en wou. Ik had ook enkele foto's mee, maar uiteindelijk heeft de kapster zelf een beetje geprobeerd.groetjesStephanie
Pinterest.com en intypen "weddinghair" ofzo. Massa's Inspiratie!
Hey Ellen,Hier is een foto van een supertof half opgestoken kapsel :-)Ik had eerst ook dit kapsel, maar ben uiteindelijk toch gegaan voor volledig opgestoken omdat wij toch nog in de winter trouwen, en moest het regenen, ik heb schrik dat het zou uitregenen. Maarja mss is het een ideetje voor jou! Liefs, Tinneke
Veel succes!! Geniet ervan!Ook hier is het een half opgestoken kapsel met krullen geworden...
Tinneke, Inderdaad een mooi kapsel! Ik moet geen krullen in mijn haar doen want ik heb krulhaar dus dat is nog makkelijk... Dit vind ik ook nog mooi... Ik heb een haarspeld van Lemony besteld...We zullen zien hé vnv mss kom ik met een volledig ander kapsel buiten:-)
www.haircomesthebride.com en dan naar Bridal looksheel veel foto's, verdeeld over verschillende stijlen
Hey Ellen, Da's idd ook een superleuk kapsel! Ik vind het echt supermoeilijk om een goed kapsel te vinden,omdat het bij de kapper toch nog altijd iets anders is danop de foto die je zo leuk vindt!Bij mij leek mijn kapsel totaal niet op de foto die ik hierboven poste.Was wel jammer, mss ook daarom dat ik nu volledig opgestoken neem.Dat is niet zo moeilijk om op de foto te doen lijken :-)Succes vanavond! Liefs, Tinneke
ik moet morgen gaan... Spannend!
Ik ben super content, het is dus niet als de foto's :-) Maar wel half opgestoken. Ze begon aan de foto en ik zag het al niet graag ( paste niet zo goed bij mijn hoofd vond ik :-) ) Het is ook wel schuin... Kheb dus super goed geslapen :-)Sofie succes vandaag!!