Nu Online
Momenteel zijn er 325 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen vistaprint

9-2-2012 12:44:06
Hallo,

Ik lees hier soms dat er zijn die hun uitnodigingen via Vistaprint besteld hebben. Maar kiezen jullie dan die bestaande voorbeelden (welke hebben jullie dan gekozen?) of hebben jullie een eigen ontwerp?

Wat zijn jullie ervaringen? Is het stevig papier, goede kwaliteit, service,....?

alvast bedankt.

Ilse

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1485

charlotte

Meld misbruik9-2-2012 14:33:32

Hallo!

Vistaprint ? Geen pretje. Mijn zus heeft er slechte ervaring mee. Ze had verschillende uitnodigingen gemaakt en één van die uitnodigingen (waarvan ze er 50 besteld had) is zonder achterkant afgeprint. Dus géén adres. Geen huwelijkslijst. Geen telefonummer!

Plus het papier valt niet mee en de kosten lopen op (als je een foto/tekening wilt oploaden, levering).. En de lijmkant van de omslagen die je erbij krijgt plakt niet. :-(

Je kan het wel doen, maar ik raad het je niet aan.

Sorry ;-)

ann
27-8-2011
 Meld misbruik9-2-2012 15:04:50

hey,

ik heb wel goede ervaringen met vistaprint! als je een fout ontdekt kan je dit gewoon melden en ze doen kostenloos alles opnieuw!! ik vond de kleur van mijn enveloppen (bijpassend) niet zo goed, had een mail gestuurd en de week erop, voila, 150 nieuwe enveloppen geleverd. En ik mocht de andere gewoon houden! (nu wel heel veel enveloppen natuurlijk! maar dat komt altijd van pas!)

ja, wel rekening mee houden, als je foto's upload, vb, 3foto's is éénmalig 15€ extra.
maar als je dit vergelijkt met prijzen bij de drukker is het nog stukken goedkoper!

ik was wel zeer tevreden! heb er de uitnodigingen gemaakt, en nadien nog xtra bedankjes (ongeveer, ALLES samen gerekend 1,5 € per stuk betaald)

veel succes,

groetjes

nathalie
19-5-2012
 Meld misbruik9-2-2012 15:17:00

Hey,
ik heb ook mijn uitnodigingen bij vistaprint besteld. Ik ben niet helemaal tevreden over mijn uitnodigingen maar zou dit niet helemaal in hun schoenen willen schuiven.
Het nadeel is dat je de verschillende papiersoorten niet kan zien of voelen. Wij hadden de linnenafwerking gekozen en vinden dit nu wat spijtig (is niet echt wat ik verwacht had). De enveloppen zijn ook iets groter dan de uitnodigingen waardoor ze buiten postformaat vallen... (we gaan dus veel proberen te overhandigen aan de mensen zelf)
We hebben een leeg otnwerp gekozen en daar onze foto opgezet en aan de achterzijde kan je makkelijk met tekstvlak werken.
Er komt idd nog best wel wat bovenop de prijs bij uploaden, btw kosten, verzendkosten,... maar al bij al zijn ze nog steeds veel goedkoper dan een drukker!

ann
27-8-2011
 Meld misbruik9-2-2012 15:44:32

je moet u echt kunnen bezighouden met het ontwerp en de site en allerlei ontwerpopties leren kennen!
ik kende op den duur de werking vd site vanbuiten!

wij kozen voor glansafwerking! mooi resultaat!
bijsteekkaartjes (receptie of avondfeest) maakte ik via visistekaartjes in het zelfde ontwerp als de uitnodiging !

als je eens iets op proef besteld (10stuks ofzo) kreeg je constant mails met promo's! op de duur heb je de helft gratis! goed id gaten houden en soms eens iets in je portfolio laten staan, zo krijg je ook promo's in je mailbox!

succes

Bart
8-9-2012
 Meld misbruik9-2-2012 17:02:38

Ik denk dat Ann het bij het rechte eind heeft met Vistaprint. Als je grafisch bent aangelegd en je houdt jezelf daar graag mee bezig, dan kan het resultaat echt mooi zijn. Als je daar zoals ik, geen kaas van gegeten hebt, valt het redelijk tegen.

Wat ik ook ambetant vind, maar waarschijnlijk kan je dat afzetten, is het gespam achteraf... met zogezegde waanzinnige aanbiedingen...

Sarah
1-6-2012
 Meld misbruik9-2-2012 18:51:22

Hallo,

Ik heb de mijne gisteren ontvangen.
En ben wel tevreden. Alles keurig in orde en tal van gratis extra's zoals mok, poster, sleutelhanger, ...Het was net of we cadeautjes mochten openen ;-)

Groetjes
Sarah

petra
1-9-2012
 Meld misbruik9-2-2012 19:20:41

Hoi, ik doe al jaren alles met vistaprint,
visitekaartjes enzo..
en ik kan me er heel goed mee bezighouden, soms enkele uren
en dan is het echt mooi, en helemaal niet duur,
en ik heb nog maar 1x gehad dat het iets minder was,
maar je kan ook n proefdruk doen he voor je er honderden besteld,
ik bestel ze waarschijnlijk ook gewoon daar, ik heb geen idee van prijzen van drukkers, wie wel?

Little L

Meld misbruik9-2-2012 22:22:56

Hey,

hier ook positieve ervaringen, zowel met fotokalenders als postkaarten (gebruikt als menukaarten voor jubileum van de grootouders) en kalenderkaartjes voor de sportclub...

Eén ding raad ik wel aan: je kan een digitale proefdruk bestellen (die krijg je dan als pdf per email) om je ontwerp na te kijken - een kleine bijkomende kost maar zo ben je écht zeker.

Kwaliteit papier en drukwerk is goed, geen klachten.

L.

ps: als je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je regelmatig aanbiedingen zoals gratis upload eigen foto's etc...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info