Terug naar overzicht
Hey Ilse,Ik ben ook bezig met de uitnodigingen en wil ook ons dochterje erbij betrekken.Ik had een mooie foto gezien in een magazine van een vader met zijn zoon maar dan enkel de handen getrokken.Wij gaan zoiets doen denk ik; onze drie handen op elkaar in het gras met dan de teks verbonden met elkaar.Het is maar een ideeke hé!Groetjes
Dit ga ik ook meevolgen: wij dachten eraan een foto van onze 3 boelekes met elk een ballon vast te nemen met dan in de ballonnen de tekst Ja ik wilen dan binnenin de kaart de huwelijksaankondiging door hen te laten doen.Is nog maar een ideetje moeten het nog wat verder uitwerken
Dag bruidjes, indien jullie willen stuur ik onze uitnodiging eens door. De voorzijde is met foto's van ons 3,de achterzijde is een foto van ons alleen, maar wel met de vermelding dat we samen mét haar iedereen uitnodigen.Voor ons kon de aankondiging 'mijn mama en papa gaan trouwen' niet, want het is mijn dochtertje. Maar we vonden het beiden toch héél leuk om haar daarin te betrekken. (en zij natuurlijk ook) Onze uitnodiging is geen standaardformaat, maar 21 x 21 cm.Als jullie een voorbeeld van de uitnodiging willen, stuur mij gerust een mailtjegrietmeersman@hotmail.com.Groetjes Griet.
wij hebben onze kindjes betrokken via het tekstje dat op het kaartje staat.mijn collega heeft ooit een kaartje gehad en daarbij stonden de kindjes ergens in een veld en hadden ze ieder een bordje in hun handen met iets op.Bij het eerste: he askedBij het tweede: she said YES!
Ons kaartje is nog in ontwerp maar wij hebben onze dochter een tekening laten maken van mij en mijn vriend. Best grappig zo'n portret van een 4-jarige maar wel heel mooi.
Hey,Wij werken met een foto van de kids met daarbij mama & papa trouwen. In een 2e luik staat (naam kindjes) kondigen aan dat mama & papa op 8 sept voor het altaar zullen staan. Het zou ons plezieren als je mee komt vieren.In een 3e luik nodigen wij als koppel de mensen dan uit. xxx
kheb ook onze uitnodiging zelf gemaakt met behulp van een ander bruidje die me een template van haar uitnodiging doorgestuurd had.En via deze kon ik starten want had dan de juiste grootte om het op een site te laten printen(printconcept) en via ophaalpunt(krantenwinkel)mijn uitnodigingen opgehaald en opgestuurdWie voorbeeldje wil stuur maar berichtjegroetjes
Wij hebben onze zoon ook een tekening laten maken. Wij zitten in een hartjesluchtballon! Heel grappig en schattig.
Inge kunt je het eens naar mij sturen aub?karenbossee:@gmail.com