Terug naar overzicht
hey ingewij gaan op huwelijksreis naar tenerife en wij nemen onze zoon van zeven mee is ni zo lang vliegen en daar schijnt de zon altijd he ;-)
Onze beste vrienden zijn ook getrouwd in september en zij zijn nadien naar Griekenland geweest met hun zoontje (van op dat moment anderhalf jaar). 'k Weet dat ze daar heel tevreden van waren en dat ze toen ook heel mooi weer gehad hebben, zonder dat het te warm was voor een kind.
Griekenland is nu wel een land waar ik nog eens naartoe zou willen, merci voor de tips en nog andere ook zeer welkom zoals bv hotel en dergelijke ...Laat jullie gaan.
rondreisje met de auto door italië? zalig romantisch, kids-proof én zon gegarandeerd (als je ver genoeg gaat) :o)
Hoi Inge, Wij gaan naar Andalusië gaan, naar Griekenland zag ik ook zitten maar door de crisis daar, gaan we dat toch maar niet riskeren.
Ik dacht aan Indonesië voor mezelf, maar dat is redelijk prijzig (zeker vlak na een huwelijk)...Heeft iemand ervaring met cruises?
wij gaan met de auto naar Lloret de Mar! hotel Evenia Olympic Palace (ligt buiten het centrum) maar we overnachten wel is in Lyon.Is toch ook vanalles te doen in de buurt want dat is wel iets wat wij belangrijk vinden.