Terug naar overzicht
Wauw, het filmpje van dat koppel ziet er wel magnifiek uit :-)Hebben jullie dan al ervaring met Lindy hop of gaan jullie nu nog lessen nemen?
We swingen al 'n poosje, en we dansen wel graag! We zijn er altijd redelijk rap mee weg, dus dachten we..komaan we gaan er gewoon voor! Want we waren al efkes aan het twijfelen..
Succes! Wij trouwen 6 daagjes na jullie en zijn er eigenlijk ook nog helemaal niet uit...Laat maar weten - liefst met filmpje ;-) - hoe het geweest is!groetjesNawal
Ht begint te korten he nu! Er staat hier "29 dagen 7 uren 49min" op de teller, en als ik ernaar kijk begin ik al nerveus te worden!!Hopelijk gaat 't ietske warmer zijn in maart!Hoever staan jullie met de voorbereidingen? Nog veel werk?Grtjs!
Hier zie ik de seconden ook lopen; nog 25 dagen!Voorbereidingen zijn op snel tempo moeten gebeuren; we financieren alles zelf en eerst gingen we gewoon de burgerlijke trouw doen en gaan eten met een kleine groep maar nu is het al een volledig feest met alles erop en eraan geworden :-)Eigenlijk staat alles zo goed als vast, vanavond de trouwringen bestellen, zaterdag afgesproken met de fotograaf, volgende week proefkapsel en make-up.Ik moet wel nog op zoek naar lingerie en juweeltjes en mijn toekomstige heeft nog schoenen nodig!Hebben jullie nog veel werk? Waar trouw je? Spannend hé!
* correctie: 35 dagen :-)
Super wat jullie gaan doen! Wij willen ook zoiets doen.. maar mijn vriend heeft niet echt dans ervaring.. kennen jullie iemand die ons kan helpen regio brugge?