Terug naar overzicht
Hi Katrien,Een vriendin van mij was heel tevreden van Créazione in Keerbergen. Ik ben er nu ook al een paar keer geweest en ze zijn daar echt goed, ze luisteren naar wat je wil en ze zijn niet traditioneel. Ik ga mijn haar daar bijgevolg ook laten opsteken volgend jaar als wij trouwen.Groetjes,Nathalie.
Hoi Nathalie,En is dat een keten (zonder afspraak of zo), of is dat met afspraak?Bedankt voor de tip alvast, Keerbergen is nog wel te doen.groetjesKatrien
Katrien,Het is geen keten, ze werken niet zonder afspraak. 1 tip, laat je niet afschrikken door de kapsels van de kapsters zelf, want die kunnen soms nogal fel zijn ;-) Ze zijn jong, creatief en enorm vriendelijk. Veel succes!Nathalie.
Hallo Katrien,Mijn vaste kapper in Steven St.Clayr in Rijmenam. Daar kunnen ze ook heel goed opsteken! Het is trouwens de kapper van het voor en na programma op Vitaya en heeft al verschillende prijzen gewonnen. Ze hebben ook een filiaal in Putte en nog een aantal andere in de regio.Het is zonder afspraak.Groetjes,Wendy