Terug naar overzicht
in Rijsel bij : http://www.tati.fr/mariage-femme/robe-de-mariee.html
Vanwaar ben je Cyndy en hoever wil je rijden?
La Sposa Outlet in Beveren-Leie => ik heb daar kleedjes gepast tussen 350 en 500 euro zonder op voorhand op prijs te selecteren. Er hingen ook nog heel wat kleedjes aan 300 euro.
www.clairdefemme.be
uniek in turnhout
Wendy Kellens - voeg haar toe via FB ;-)
la sposa outlet beveren leiwww.lasposaoutlet.be/start.html boutique couture sint niklaas www.boutiquecouture.be/www.boutiquecouture.be/Uitverkoo... youniek turnhout www.youniekbruidsmode.be/ outlet sectie bij steven torhout www.bruidskledij-steven.be/node/9 claire de femme eigenbrakel www.clairdefemme.be/cdf2010/Inleiding.html
Youniek in Turnhout.www.youniekbruidsmode.beGr
P&C
Een heel aantal turkse bruiswinkels zijn een pak goedkoper. Zelf ben ik bv. naar Sposa in Heusden geweest. Mijn jurk heeft nu wel dubbel gekost maar het schijnt daar toch al een dure jurk te zijn (helaas schijn ik een dure smaak te hebben , nu ja duur: in een andere bruidswinkel waar ik was begon het pas voor het dubbele van die prijs). De eerste jurk die ik aan had (die heel mooi was maar mij niet stond) kostte rond de 400. Als je dit op voorhand zegt zullen ze er zeker rekening mee houden. De retouches zijn er overigens ook niet duur (voor mijn jurk een veertig euro en die moet bovenaan ingenomen worden en korter worden gemaakt). Verder: het is beyond believe hoeveel jurken er op bv. kapaza of ebay staan. Goed: deze zijn niet nieuw maar ze zijn wel maar één keer gedragen en het is niet zo dat iemand het er aan zal kunnen zien. Op deze manier kan je echt jurken vinden aan supergoedkope prijzen die ècht wel heel mooi zijn. Dan heb je uiteraard ook weer meer over voor accesoires. Bij de meeste mag je thuis gaan passen.
Voeg Wendy Kellens eens toe op facebook, heb haar toevallig gevonden. Ze post constant foto' van prachtige bruidsjurken, allemaal onder de 400€ . Ik geloof uit stockverkopen? Groetjes
ik hb een trouwkleed helemaal nieuw te koop voor 500euro ...Moest je toch interesse hebben geef je me je mail adres maar! xx
www.weddingbells-company.com al vanaf €250,-www.myanna.nlwww.aryanfashion.nl