Nu Online
Momenteel zijn er 390 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 50 dagen!

9-2-2012 19:55:55
Over 50 dagen is het zo ver en dat terwijl het op het werk razend druk is en we over een maand gaan verhuizen naar onze eigen woonst. Ik ben heel blij dat ik al veel op voorhand in orde heb gebracht voor de trouw. Zijn er nog bruidjes die trouwen op 31 maart? Dit moet bij ons nog in orde gebracht worden: - nog liedje voor tijdens ondertekenen huwelijksregister - nog tekst voor tijdens huwelijksvoltrekking doorkrijgen van vriendin - teksten en cd met muziek bezorgen aan stadhuis - huwelijkscontract: ja of nee? En dan evt nog laten opstellen - ketting kopen voor hangertje oma dat ik zal aandoen - kaarten voor gastenboek laten kopieren op dik papier en snijden - naamkaartjes voor op tafel laten afdrukken op dik papier en snijden - bevestiging van de gasten binnenkrijgen en opbellen na 1/3 als ze nog niet hebben verwittigd - voorproeven menu in Den Eyck (nu zondag) - details bespreken voor feest in Den Eyck met feestzaal zelf - trouwkleed afhalen op 5/3 - laatste deel huis in Ardennen betalen waar we met de vrienden naartoe gaan om ons huwelijk te vieren -.... Groetjes Imke

Imke
31-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 581

Nathalie
1-6-2012
 Meld misbruik9-2-2012 20:44:01

Amaai, als je het zo oplijst ziet het er nog veel uit, maar het komt wel in orde!
31 maart komt echt al dichtbij, veel plezier nog met het plannen en met den trouw.

Eef
22-6-2012
 Meld misbruik11-2-2012 19:18:16

Heej Imke,

geniet nog van de laatste daagjes voorbereiding én uiteraard ook van "de grote dag"!
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...